三只西敏寺鐘聲的懷錶
29回复

這次德國五月十號的拍賣,有三只西敏寺鐘聲的懷錶,基本是同一個機芯,但價錢差好遠。

Constant Piguet, Le Sentier / Paul Buhre — 極精緻的三問獵式懷錶,

英國西敏寺旋律,針對俄羅斯市場

38808 C: 2 D: 2 M: 2, 41, 51

12.000 - 20.000 EUR

16.500 - 27.500 USD

127.200 - 212.000 HKD

Constant Piguet au Sentier / La Esmeralda, Mexico — 罕見,精緻的日
內瓦獵式懷錶,附英國西敏寺鐘聲旋律 

38226 C: 2, 10 D: 2 M: 2, 8, 41, 51

24.000 - 30.000 EUR 32.900 - 41.100 USD 254.400 - 318.000 HKD

雅典 “Chronométre” 日內瓦 — 極精緻,意義深遠的三問獵式懷

錶,英國西敏寺鐘聲,附原盒

38227 C: 2 D: 2 M: 2, 41, 51

60.000 - 75.000 EUR 82.200 - 102.800 USD 636.000 - 795.000 HKD

chinese2 发表于 2014-5-26 00:24

那就先買個掛鐘,打簧的幾百歐就有很不錯音質的,而且還能晚間靜音。
打鈴的可能都要過千。
有機會到黑森 ...
好憧憬呀好憧憬……就是能带得回来么?

chinese2 发表于 2014-5-26 00:24

那就先買個掛鐘,打簧的幾百歐就有很不錯音質的,而且還能晚間靜音。
打鈴的可能都要過千。
有機會到黑森 ...
座钟是一种情节。
小时候,上海人家里不少都有座钟,自鸣的。
每天拿钥匙上发条的过程,就像仪式一样

jo_melody猪小轴 发表于 2014-5-26 00:28

座钟是一种情节。
小时候,上海人家里不少都有座钟,自鸣的。
每天拿钥匙上发条的过程,就像仪式一样{:1_ ...
確實是,上發條就像給鐘注入生命,很神奇的感覺。現在大部份的鐘都有8天鏈,有部份更有14天甚至31天的。

chinese2 发表于 2014-5-26 00:32

確實是,上發條就像給鐘注入生命,很神奇的感覺。現在大部份的鐘都有8天鏈,有部份更有14天甚至31天的。 ...
的确是种乐趣,就像有人独爱手上链。只是表都长动力了,要给钟天天都上发条要求有点高。

jo_melody猪小轴 发表于 2014-5-26 00:40

的确是种乐趣,就像有人独爱手上链。只是表都长动力了,要给钟天天都上发条要求有点高。 ...
太难伺候的东西我还是就看看算了

好帖要顶,楼主的头像还是不错滴

Margriet de Moor roept met mooie,goedkope slippers, kleine zinnen een wereld op die allang is platgeasfalteerd en volgebouwd. ''In de stromende regen kwam jong en oud om geld te geven. De vorige was aan de lange kant (26 bars),slippers pimpen 176661,slippers, dus het zou kunnen dat ook deze langer duurt,slippers, maar zolang als de vorige verwacht ik niet. Altagamma is het grootste consortium van luxe merken ter wereld. Ik ben zelf een nederlander en heb zelf ook in de gevangenis gezeten.
Het zwaarste ongeluk gebeurde gisteren in het noordoosten van China. Omdat je kinderen hebt,badslippers, een hypotheek,gezondheidsslippers, een huwelijk. " Ralf slaat overigens twee vliegen in één klap,http://www.sypro.com.pt/files/twin.asp?id=badslippers-aanbieding-Mannen-outlet-sneakers-2013-dark-5, want in dezelfde periode doet hij meteen zijn scooterexamen. 000)voor spaargeld bij de bank. Daarbij zou het helpen als een aantal coureurs de eer aan zichzelf houdt en afscheid neemt van de Formule 1.
Al is het alleen maar voor de gratis proefjes en kortingsbonnen die je er massaal kunt scoren! Veel vensterscholen zijn gevestigd in aandachtswijken,slippers kopen,flip flop slippers 66051, waar maatschappelijke problemen geconcentreerd zijn. "Door mijn opvoeding ben ik niet om de hoogte van de Britse wetten. Er zijn enkele vrouwen die met naam en foto in Linda willen. Krijg het niet over m'n hart om ze bij het oud te zetten.
Maar goed misschien zit ik er compleet naast? "Het is het meest creatieve jaar uit mijn leven tot nu toe. Hij zei dat pati ''amoureuze gevoelens'' voor de verslavingsdeskundige koesterden en onderling streden om zijn aandacht. Op het moment dat de brand uitbrak,slippers online, waren er nogverbouwingswerkzaamheden bezig. De fabrikanten zeggen dat het door winkeldiefstal komt.
Omdat deze zaak speelt onder de Pensioen- en spaarfondsenwet komt artikel 19 Pensioenwet niet aan de orde,flip flop slippers 162164,slippers kopen, waarop de werkgever eenvoudiger een wijziging had kunnen baseren. Tijdens het doen van de verschillende oefeningen ben ik alleen nou ja,badslippers 30518,gezondheidsslippers, vooral bezig met de houding en mijn adem. Bloody Mary garnalencocktailMeng ½ blik gepelde tomaten (kort gepureerd),slippers, 3 el mayonaise,slippers pimpen, 2 el wodka,slippers dames, een paar druppels tabasco,slippers kopen, witte peper en (selderij)zout naar smaak,slippers pimpen, goed door elkaar tot een niet te natte saus. Fred Rutten,flip flop slippers, die bij Schalke 04 werd ontslagen,dames slippers, neemt Orlando Engelaar over van de Duitse club. Dat het wel een beetje minder kan.
Vanavond mag Jeroen van der Boom aan de slag met een nieuw programma: Wedden Dat Ik Het Kan. Als overstappen voldoende extra kapitaal op kan leveren,slippers, is het de moeite waard om er een adviseur naar te laten kijken. Ook aandeelhouder Delta Lloyd gaat zijn stukken aanbieden,slippers, zo gaf fondsmanager Alex Otto desgevraagd aan. De ex-international kreeg het shirt van de Duitse spits na afloop van de verloren WK finale. Haar dansers waren markante individuen die vaak rechtstreeks tegen het publiek spraken.

我个人觉得 一只问表的第一因素还是音色 音色好坏决定价值高低