~2014年4月沛纳海香港公价~
19回复

本帖最后由 cmy2000 于 2014-6-5 15:44 编辑
2014年3月中旬,沛纳海香港公价(价格单位为:港币),价格有涨有跌,仅供版友参考。欢迎广大版友补充指正!





好帖,感谢版主分享。。。。

辛苦辛苦

感谢兄弟支持,哈哈。

还是005 性价比高

avr 发表于 2014-6-5 17:37


还是005 性价比高
005现在是一表难求,马上要停产了。。。。

cmy2000 发表于 2014-6-6 09:19


005现在是一表难求,马上要停产了。。。。
新的8day 机芯会替代ETA ,所以005会停,而且价格确实便宜。

ETA 6497 就是panerai 搞红的,拯救了一条产品线

avr 发表于 2014-6-5 17:37


还是005 性价比高
不觉得000性价比更高么:lol

M豆 发表于 2014-6-6 12:09


不觉得000性价比更高么
没秒针,感觉少了啥

好资料

不过,看到这个价格确实有些高啊
想当初晚买005的价格,对比现在。。。
真的是早买划算

hsiujan 发表于 2014-6-6 19:45


不过,看到这个价格确实有些高啊
想当初晚买005的价格,对比现在。。。
真的是早买划算 ...
同意H版说法,另外早买也早享受!哈哈。

cmy2000 发表于 2014-6-7 11:29


同意H版说法,另外早买也早享受!哈哈。
过几天记得把459带出来啊:lol

hsiujan 发表于 2014-6-7 20:39


过几天记得把459带出来啊
肯定带,准备送去hk保养了。。。。

cmy2000 发表于 2014-6-8 15:35


肯定带,准备送去hk保养了。。。。
啊?怎么啦?应该还在保修期啊?

Balen dat je altijd keuzes moet maken. Pssst voor de perverts: ze verscheen zelfs in Playboy. Otto laat kort daarop mijn medewerker weten dat hij geld op zijn rekening heeft ontvangen. ''Mensen kunnen zelf een account aanmaken als ze dat willen'',flip flop slippers 132431,badslippers dames, zei Lubrun. Ook leuk en terug te zien in de video:Brouwerij Ramses had een hopbier dat nog een extra hopbitterheid kreeg (soort dry hopping)doordat het biernogmaals langs de hop kwam voordat het uit de tap in het glas werd geschonken.
Zoals Theo Thijssen hem in 1923 beschreef. Op de 2e foto is datzelfde boek ontdaan van haar overjasje. r gebeuk,slippers dames, wat natuurlijk ook voor een heel groot deel van mezelf kwam,badslippers, vermoeide me vertelt hij over die periode. Ik heb mijn eigenPlayboy erbij gepakt en daarin is niets te zien. Microsoft toont Windows Phone 8Deze live tiles zitten al sinds de eerste versie van Windows Phone in het systeem en ze stellen de verschillende apps voor.
„Dat kan je op lange termijn pas zien. Zoals: "De Grieken stemmen voor de euro,http://www.saraamlund.dk/flvp.asp?id=badslippers-billow-Florent-rolando-usa-schoenen-korting-2, maar heeft dat nu nog wel zin? Bij gebrek aan andere uitdaging gaat ook zij nu de strijd met de overtollige kilo aan. 7000 pati />Een pacemaker geeft regelmatig elektrische prikkels af die via geleiders naar de hartspier gaan en zorgen dat een te traag hartritme weer normaal wordt. Het eerste hoofdstuk gaat over je innerlijke houding veranderen.
Zijn moeder huilt de hele dag en niemand toont ook maar enige interesse voor zíjn verdriet. "Zijn tip: let niet op het kortingspercentage dat u krijgt,flip flop slippers, maar kijk naar de premie die u uiteindelijk moet betalen. Ik begreep van de Vereniging Eigen Huis (VEH),badslippers, de waakhond van woningeigenaars,slippers online, waarvan ik ook lid ben,flip flop slippers,solar lights for gardens 49386, dat zij de twee nieuwe garanties aanprijst bij haar leden. Met deze actie probeert KWF Kankerbestrijding geld in te zamelen voor kankeronderzoek. Maar Kamp wil zijn plannen uitwerken om te laten zien wat voor onlogisch geheel aan uitzonderingen is ontstaan.
Die bevindt zich in een tribunaal,slippers, waar een rancuneuze zoon het opneemt tegen zijn inmiddels weerloze vader. Citizen Queen: nieuwe geur van Romano Ricci + filmOeeh,badslippers dames, kennen jullie Juliette has a Gun van Romano Ricci nog? Dat is de grote vraag bij het trieste verhaal van Wang Cuihua. Zij waren vandaag echt een maatje te groot",http://www.stianmjelde.com/stia.asp?id=badslippers-vrouwen-Rebel-goedkoopste-usa-Butt-1, zei de 35-jarige Nummerdor,slippers kopen, die 4 jaar geleden met Schuil (nu 39 jaar) nog strandde in de kwartfinale van de Olympische Spelen. Dat is een belangrijke vooruitgang,dames slippers 11677,flip flop slippers, want het zo snel mogelijk defibrilleren van iemand met een sbedreigende hartritmestoornis is van groot belang voor de kans op overleving.
Daarin zullen kernbegrippen van het CDA doorklinken als verantwoordelijkheid en respect voor elkaar,badslippers, met een samenleving waarin mensen gelijkwaardig zijn,slippers online,decorative solar lights 82904, het geloof kunnen aanhangen dat ze verkiezen en recht hebben op het onderwijs dat ze willen voor hun kinderen. Afgelopen jaar daalden de huizenprijzen in Nederland met 6,slippers pimpen,7 procent. "De realityster heeft al laten weten Bret en het tijdschrift aan te gaan klagen. Zo wordt er veel gebruik gemaakt van strijkerspartijen. Nou daar ben je klaar mee hoor.