百达翡丽简介
33回复

百达翡丽——日内瓦仅存的家族独立经营制表工场 起源

创立于1839年的百达翡丽,从未间断。作为日内瓦最后一家独立制表商,百达翡丽在设计、生产直至装配的整体过程中享受着全面的创新自由,打造出令世人专家交口称赞的全球钟表杰作,并谨遵品牌创始人百达先生(Antoine Norbert de Patek, 1839年)和翡丽先生(Adrien Philippe, 1845年) 的卓越远见,凭借超凡的专业技能,秉承优质的创新传统,百达翡丽至今拥有超越80余项技术专利。
价值
独立自主、尊崇传统、革新创造、品质工艺、珍贵稀有、恒久价值、工艺美学、优质服务、情感传递和承传优质,就是这家日内瓦制表商恪守的基本价值。追求完美是百达翡丽始终不变的理念,其时计作品拥有无与伦比的品质和可靠性能,它们的独特风格和尊贵气质成就了一枚枚珍奇的腕表杰作,这份独一无二的财富将会世代相传。为此,百达翡丽在锐意创新方面从不吝惜投入,大胆开发并运用新的材料和超前技术,在继续延用传统制表技术的同时,保持并执行着业界最为严格的质量控制标准。
远景
1932年,斯登家族入主百达翡丽,形成了目前在董事会领导下的管理制度,董事会成员包括荣誉主席菲力•斯登(Philippe Stern)、总裁泰瑞•斯登(Thierry Stern)和首席执行官克劳德•培尼(Claude Peny)。菲力•斯登先生在担任总裁期间,曾采取多个重大举措,增强了公司的产业结构并巩固了公司的独立性,创建了百达翡丽博物馆并推出了Caliber 89等非凡的时计作品。2009年新任命的总裁,泰瑞•斯登先生立志确保百达翡丽在制表技术领域的先锋地位,研究制表材料的性能特点,从而不断提高时计的长期品质和可靠性能。
百达翡丽印记
2009年,百达翡丽宣布了针对机械腕表的全新质量标准。百达翡丽印记证实了其时计作品的终极品质,因为融合了这家制表工坊的全部制表工艺和特色、卓越的计时精度和终身保修服务,从而远远超越了官方标准。百达翡丽印记适用于整枚腕表,这也是唯一一枚能够监控腕表终身质量的印记,并无需考虑该腕表的出产日期。它有着详细的实施规定,并由一家独立监管机构进行管理。百达翡丽印记是公司价值观和品质标准的化身,斯登家族则是其主要守护者。

留下爪印,日后方便查阅。。。。

寶貴的資料,收藏了。

太好了。。

好帖 学习了

顶上去

置顶吧置顶吧

好詳盡,獲益良多:P

真是辛苦了

顶上去!顶上去!











bjcars.net

De avonden van SBS worden ook thematisch ingericht. Helaas is de huur in de straat is buitensporig hoog,solar light tubes, alleen de grote namen kunnen daar het geld voor opbrengen. Volgens de Franse presidentschap ''faalt'' Schengen soms. Hij heeft geen plannen voor een notering op de lokale markt in Amsterdam. Enerzijds stoort de misvorming haar,solar lights for fence, maar anderzijds vindt ze taalvernieuwing verrijkend.
Alle topzaken staan bij elkaar. wil het ook wel zelf doen,solar light bulb, mam slijmt hij,solar lights outdoors, jij kunt het zoveel beter! De bolle carrosserie had voor die tijd vloeiende lijnen en was voorzien van voorwielaandrijving. "Bij The Voice kreeg ik van veel mensen kritiek dat ik alleen maar covers zing. Onze gastpresentatoren hoeven daarom niet als volmaakte presentatoren aan tafel te zitten.
"Om oplopende verspilling te voorkomen,solar lighting system, moeten overheden,patio solar lights, ontwikkelingsorganisaties en organisaties als de VN samen werken om de mindset van mensen te veranderen",brightest solar lights, zeggen de onderzoekers. Just Bounce is nu omarmd door Special Sports in Amstelveen en door Sport Lagune in Heerhugowaard. En metHet grote Nutella kookboek laat Paola Balducchi zien dat er meer mee kunt doen dan op je boterham smeren. Maar zoals altijd staan de beste stuurlui aan wal. ''Maar het is geen slechte zomer,solar lighting, het aantal zonuren ligt maar iets onder normaal'',landscape solar lights, aldus een woordvoerder van het Wageningse weerbureau.
Bij hypotheekadvies ligt het uurtarief momenteel tussen de 100 en 150 euro. Daarvan is de afgelopen jaren ruim 170 miljoen euro in het Amsterdams investeringsfonds gestopt. ''Een ander voorbeeld is kunstmest. Dan zie je dat het gastland opdraait voor de kosten voor stadions,solar lights for the garden, terwijl de kaartjesopbrengst en tv-rechten in de zakken gaan van bijvoorbeeld de FIFA en het IOC. Dat is een prognose die waarschijnlijk niet meer waard is dan een weddenschap op de renbaan,solar lights for fence, temeer daar aan elke beursprognose nu meer dan ooit politieke besluitvorming ten slag ligt.
Ajax ging in het vervolg van de wedstrijd op zoek naar de gelijkmaker,bright solar lights, maar aan echte idee ontbrak het bij de Amsterdammers. In Nederland valt daarentegen juist het feitelijk ontbreken van een strijd om de macht op. Uiteindelijk zijn het 32 artikelen geworden,patio solar lights, variërend van glitternagellak tot veertjes voor in je haar. Iemand die vijf dagen per week werkt,colored solar lights, heeft dus recht op 4 x 5 = 20 wettelijke vakantiedagen per jaar. Heeft mijn vrouw recht op WWAMSTERDAM - Mijn vrouw heeft vorig jaar op een baan gesolliciteerd en is aangenomen.
Hij kon uit een aantal uniformen kiezen,brightest solar lights. Ontevreden respondenten in peilingen kiezen voor een oppositiepartij om hun ongenoegen over het beleid te uiten,mini solar lights. Dat heeft ze in Zuid-Libanon en eerder in Gaza alleen maar ellende opgeleverd,solar lights outdoors. Soms denk ik: zal ik het alsnog vertellen,solar lighting system? Bent u van mening dat in een dergelijk geval onomstotelijk vast moet staan dat de betreffende abonnee zich schuldig heeft gemaakt aan een onrechtmatige openbaarmaking in de zin van de Auteurswet,bright solar lights?

Als u iets wilt kopen,outdoor solar lights, maar nu nog niet kunt of wilt betalen, besef dan dat u - linksom of rechtsom - voor die service in de buidel moet tasten. Wanneer u het hele middelingstijdvak ouder dan 65 bent dan wordt er voor de verschuldigde belasting/premies wél uitgegaan van de lagere tarieven die gelden voor 65-plussers. 000 hobbyboeren,solar lights for patio, die gezamenlijk goed zijn voor 1 procent van de totale economische w van de landbouwsector. Echter,solar lights for gardens, als je niet zeker weet of je gesprekspartner (de potenti klant dus) homoseksualiteit accepteert, dan is het raadzaam je op de vlakte te houden over je persoonlijke omstandigheden. Integendeel,brightest solar lights, mevrouw Dijkstra werd met dertig paar stappers afgeschilderd als een matige consument en heeft sindsdien een zodanig venijnig tussensprintje ingezet dat ik thuis inmiddels struikel over de pumps.
De onderzoekers, verbonden aan het NASA Lunar Science Institute, hebben nu de afmetingen en dieptes van maankraters in en rond het Nectaris-inslagbekken nauwkeurig geanalyseerd,cheap solar lights, op basis van LRO-metingen. Erdogan erkende zaterdag dat de politie te hard was opgetreden en beloofde een onderzoek. De koningin, betrokken en niet partijdig, is het symbool van de nationale gemeenschap. Jammer dat je zo harde conclusie moet trekken,solar lights outdoors, terwijl je feitelijk niets weet. Het huidige aanbod van culinaire tv-programma vindt Cas Spijkers om te huilen.
Het ging duidelijk niet werken tussen hem en mij. Afgelopen weekeinde legde Zuid-Sudan als tegenmaatregel de doorvoer van olie richting het noorden helemaal stil. "AED Alert en AED Locator zijn bedacht door burgers, ambulancediensten nemen het nu over. Patricia Paay begint cosmeticalijn tegen huidverouderingIk had me heilig voorgenomen niet teveel meer op dit blog te zetten over Patricia Paay er is genoeg over gezegd en geschreven. Je zegt dus nee als er een (op zichzelf mooi) bod ligt van zeg 7 miljoen zegt dat nog eens drie keer met allerlei mooie argumenten van intact houden,outside solar lights, belangrijke fase in de competitie etc.
Die hebben we volgestouwd met alles waar we even geen plek voor hadden,solar lights outdoor. Ik weet niet meer wat ik moet doen om de situatie te veranderen,solar lights for patio. Voldoende beweging vermindert de kans op diabetes,solar lighting outdoor. Eerste echte zonnestralen zetten aan tot datenEen zonnige dag zorgt ervoor dat bijna tweederde van de Nederlandse singles meer zin krijgt om te daten,solar lighting outdoor. Leontien van Moorsel wil van luxe villa afOpvallend is de ruime woonkamer,solar light.
Dat schoot mij dan toch een beetje in het verkeerde keelgat. Hij bemoeide zich met de bierboot,solar light tubes, maakte zich hard voor vrije sluitingstijden en organiseerde de Bluesroute,decorative solar lights, waarmee hij honderdduizenden mensen naar Utrecht trok. Na de treffer van Huntelaar scoorde ook Lewis Holtby voor Schalke. Obesitas niet altijd risicofactor voor hartinfarctErnstig overgewicht,solar lights for garden, ofwel obesitas,hanging solar lights, geeft een verhoogd verhoogd risico op hart- en vaatziekten. "Viola veert op: „Kijk,Matthijs van Nieuwkerk vind ik een presentator die het wél goed doet.
Geboren in Zuid-Afrika,solar lights for outdoor, studeerde Ramone klassiek viool aan de Juilliard School in New York voordat hij achter de schermen ging werken. Er is wel sprake van een complot,colored solar lights, aldus De Boer,solar lighting system, maar niet van de kerk alleen. Ze eist 20 miljoen yen schadevergoeding (170. Het feit dat justitie zelf met bewijzen aankomt,best solar lights, is een teken aan de wand. Maar ik zag geen kwaad in die ontmoeting, dacht dat het slechts een kennismaking zou zijn.

 1、男人真的是一有钱就变坏呢。以前穷,向女神表白,她说:你是个好人。
  后来我中了五百万,她马上发短信来说:好久都不联系人家,你好坏哦!
  2、“男人说什么话,女人会觉得大气?”
  “买!”
  3、总是说屌丝擅长把煮熟的鸭子弄飞。其实只是女神一边让你感觉差不多可以得到他,一边就不停的要求你花更多的钱。这鸭子永远也不会熟。
  4、逛淘宝是十大妇科病之首,请女性朋友们远离淘宝,远离疾病!
2014年全国老板手机号码大全
2014年全国老板手机号码大全共400多万个老板手机号码,全国老板手机号码数据截
止更新日期到2014年底。全国老板手机号码数据内容有公司名称、老板姓名、 经营
范围、经济类型、地址、 邮编、手机号码、注册日期、注册资金等等 。是开放的
Access数据库格式,1张光盘。有效率在87%以上。[英文]
2014年《全国老板手机号码大全》让您直接同公司最顶层的老板 洽谈业务,是您
最好的商务秘书和商务助手。做生意,跑业务,担心没有客户?《全国老板手机号码
名录》让你直接和企业的老总谈生意!拥有它,企业手机号码,你就等于拥有全中国企 业、事业单
位的400多万位负责人的客户资料,你就有做不完的生意。
QQ 1768881880
http://www.20158888.com/
更多详情
  5、现在的女的动不动就说找个像灰太狼那样的老公。
  我就想说,人家灰太狼5年没抓到羊,红太狼照样不离不弃。要是你老公俩月没工资你早就跟别人跑了吧。
  6、通熟易懂的恋爱观解释:不合适就是穷,没感觉就是丑。一见钟情就是好看,深思熟虑就是有钱。
  7、按你老婆要10万元彩礼来计算,陪你40年每年2500元,每天也就是6.8元。也就是说,从你结婚那天开始,每天花6.8元让一个女人给你洗衣、做饭、收拾房间,还得给你生娃,孝敬你的父母。所以不要女人花一点钱就心疼,现在6.8元能买个啥?麻辣烫都不够。
  -----别傻了,那只是首付。。

好帖留爪~~~