本帖最后由 冰冰 于 2014-8-1 23:56 编辑
冰冰祝真力时版块越来越火爆,
冰冰技术方面不及各位前辈,
:$
只能在自己能力所及的范围内做贡献。
希望冰冰能提供一些對大家有用的資訊,
冰冰 发表于 2014-9-10 14:20
表叔中午好,
工作順利,心情愉快!
冰冰 发表于 2014-9-10 14:19
0501中午好,
又要做業主,又要做爸爸,又要工作賺錢,,,,
king0501 发表于 2014-9-16 13:18
冰姐中午好,呵呵,好长时间没聊了。最近事情多吗?有没有八卦的事分享一下啊哈哈 ...
king0501 发表于 2014-9-16 13:18
冰姐中午好,呵呵,好长时间没聊了。最近事情多吗?有没有八卦的事分享一下啊哈哈 ...
爱表的上海人 发表于 2014-9-18 16:26
7788准备来无锡参观访问
爱表的上海人 发表于 2014-9-18 16:26
7788准备来无锡参观访问
冰冰 发表于 2014-9-21 23:23
0501晚上好,
講真你的樣子不像喜歡八掛的人啊,哈哈
冰冰 发表于 2014-9-21 23:24
表叔在這裡製造煙幕,哈哈,搞不好就假戲真做了哦
king0501 发表于 2014-9-22 07:34
冰姐早上好,起了木有啊?内地的小朋友六点多就到学校了。我也到了单位小一会了。
其实吧,我好奇心还挺 ...
Niets menselijks is mij vreemd. Want behalve storm,new balance dames, bleek ook de hevige regenval een zegen. Van de volwassenen is 60% geïnteresseerd in speciaal bier. De kop is wel erg misleidend die je boven dit artikel zet,new balance 574, het gaat je kennelijk om de kop van Jan en niet die van Wouter. Na twee weken met veel commotie over de nivellerende effecten van de inkomensafhankelijke zorgrpemie is het regeerakkoord iets gewijzigd. Manchester United was in het eerste bedrijf lief voor Ajax,new balance sale, maar zette na rust wel even aan.
Kerstmarkten,new balance dames, je ontkomt er niet aan! Dalai Lama wil weer even terug naar ChinaDe Dalai Lama wil graag een bezoek brengen aan Qinghai,new balance sale, de Chinese provincie die afgelopen woensdag door een aardbeving werd getroffen en waar veel Tibetanen wonen. Juist dan zoek ik God nog meer,new balance sale, want Hij kan iedere situatie omdraaien. Vanaf zondag gaat het in de nachten 1 tot 5 graden vriezen,new balance sale, overdag halen we 3 tot 6 graden. met de geneesmiddelen venlafaxine en clonidine hebben een daling laten zien van het aantal,http://www.mcvcatene.com/common/common1.asp?id=new-balance-laarzen-990-goedkoop-fabriek-persoon-nederland-bruin-4, de duur en intensiteit van opvliegers. Vanuit de Britse hoofdstad begon de politica een campagne tegen Zia.
Zo zorgt een simpele video van een balletdanseres tegen de achter van een volle maan voor extra romantiek en is een enorme Jay-Z op groot scherm de perfecte opwarmer van de Empire State Of Mind-reprise die dient als afsluiter. De politie heeft al vijftig plunderaars gearresteerd in gebieden die de door de bewoners waren verlaten. Vrouwen die spiritualiteit boeiend vinden, om vervolgens elke met elkaar te kunnen filosoferen over alles wat met spiritualiteit te maken heeft,new balance 574, maar ook om eigen spirituele ervaringen met elkaar te delen en met elkaar te communiceren onder het genot van een hapje en een drankje. En toen bleef mijn menstruatie uit. Als je er verse tomaten bij doet snij deze dan eerst klein en haal de kroon eruit. Op de van de Ierse schrijfster Aifric Campbell staat een secondenfilmpje,new balance.
Door allerlei toestanden was hij in criminele kringen verzeild geraakt; verdovende middelen, gokhuizen,new balance kids, je kent het wel. Boeken VolkskrantDe Wielingen,new balance, de Groote Keijser,new balance sale, Vrankrijk; het zijn nog altijd klinkende namen uit de Amsterdamse kraakgeschiedenis. "„Deze regering,new balance kids, die nivelleren als kerntaak ziet, zou dat ook met de sport moeten doen",new balance dames, meent H. Dus het telkens betichten van pikken van stukken van Ko is niet waar,new balance sale, we kennen elkaar goed. "In het boek komt ook het thuisfront aan het woord bij monde van de oudste dochter. VoedingspatroonHeb jij last van dunner wordend haar,new balance 574, ga dan dus eerst eens kijken naar je voedingspatroon en bepaal voor jezelf hoe jij ervoor kunt zorgen dat je de juiste voedingsstoffen binnen krijgt die je haar gezond en sterk maken.
De steen moge voor van alles staan - en het gesprek met een steen kan handelen over,new balance 574, laat ons zeggen, de mens die geen antwoord krijgt als hij wil doordringen in een hermetisch gesloten oppervlak dat zonder woorden toe kan -,new balance sneakers, maar het is en blijft ook een steen. Ik hoop dat de er net zo van onder de indruk zullen zijn als ik. De Nederlandse doelman werd voor rust nogmaals gepasseerd. Ik stond op te treden voor een groep wijnenthousiastelingen van het Wijninstituut en Ilja Gort deed zijn theatre op tv, bij omroep Max. Volgens wetgeving moet Apple twee jaar garantie geven,new balance sale, maar dat doet het bedrijf niet. Voor kinderen die na 1995 geboren zijn is het bedrag afhankelijk van het aantal kinderen.