[拍卖预告] 蘇富比即将于香港及纽约呈献Netscape创办人JAMES ...
6回复



蘇富比将于今秋隆重呈献网景通讯公司(Netscape)創辦人兼加州顶尖科技企业家及慈善家James H. Clark 之珍贵洋酒窖藏。此窖藏拍卖共分为两部分,首场拍卖「珍稀佳酿
──
特别呈献
James H. Clark
瑰藏精选
Henri Jayer 1.5
公升装及罗曼尼康帝特选年份」
将于10月4日,即香港蘇富比2014年秋季拍卖会首天举行;而第二场
James H. Clark
显赫窖藏非凡精选」
专场拍卖,则会于11月15日在纽约蘇富比举行。此珍藏之总估价为
3,120
万至
4,680
万港元
*


香港举行的拍卖会之亮点乃67件Henri Jayer出产的佳酿,搜罗1988年、1989年及1990年之1.5公升装洋酒;而稍后于纽约举行的专场拍卖,则会呈献蘇富比有史以来最卓越之意大利及隆河区佳酿系列,当中著名酒庄如Gaja、Giacomo Conterno、Guigal及Chave等之出品皆在拍品之列。此次James H. Clark的洋酒窖藏拍品质量极高,酒迷及收藏家绝对不容错过!

拍卖详情

香港

10

4

纽约

11

15


James H. Clark私人洋酒窖藏之一隅。

关于JAMES H. CLARK

James H. Clark或许以1994年创办网景通讯公司(Netscape)之远见卓识而最知名于世,然而其创业历程较一般大众所知的更广泛丰富,除成立Netscape如此革新的企业外,更创立了Healtheon(其后成为着名的医学信息网络公司WebMD),并同时于计算机绘图领域引领一系列创新开发。此外,James H. Clark更是一位杰出慈善家,曾为美国史丹福大学及各大教育、自然保育及艺术机构提供重要资助。

[p=18, null, left]香港蘇富比
2014
年秋季拍卖日程
^

[/p]

*估价不包括买家佣金
^拍卖日程资料如有更改将另行通知






Conxa raakte na enige jaren met de gemeenschap vergroeid en trof haar liefde Jaume, met wie ze drie kreeg. "Het is een miskenningvan het mandaat van de kiezers en van de eigenverantwoordelijkheid", aldus fractieleider Halsema in een eerstereactie donderdagavond. Op de Xbox360 mag Lionhead het gewoon nog een keer proberen. Verder worden de pgb-tarieven in 2014 niet verhoogd (60 miljoen) en voor nieuwe cliënten worden de tarieven voor niet-professionele zorg verlaagd (25 miljoen). Die spelen in de eerste divisie en dat is erg hoog voor een amateurvereniging. "De plaatsvervangend politiecommissaris verkl tegenover Australische media dat de vrouw erg rustig is, ondanks de beproeving.
Als kopers zich realiseren dat er over de prijs te praten valt, zal dat flink kunnen schelen in de portemonnee. Niet alleen in bed, maar ook tijdens gesprekken met anderen (27,4%) en achter de (16,1%) worden grootse plannen bedacht. Make-up maakt je mooier, vinden ze. ''We hebben hem zelf getraind. Ik persoonlijk zelf zou emotioneel compleet kapot gaan. Naarmate de wijk Belém populairder werd bij bezoekers, door de faam van het klooster en de Toren van Belém, nam ook de verkoop van de pastéis de Belém toe.
Mario Tennis Open kan op verschillende manieren gespeeld worden. Onzekerheid uit angst geboren staat garant voor lagere koersen. Hoe er mee om te gaan, wanneer een collega zich kritish opstelt ten opzichte van jouw thuiswerken? ''Desondanks denken stedelingen die naar het programma kijken negatiever over boeren dan stadse mensen die niet kijken. Er gaat een wereld voor hen open, en al snel wordt duidelijk dat meer bezoeken nodig zijn om Dickisoni in detail te beschrijven. misscien lijkt het alsof de wereld op zijn kop staat,new balance kids, door de media, internet,new balance 574, ik moest ook net lezen dat vorige het witte huis een 5.
Hoeveel heeft Fulham voor Ruiz betaald? " Ook Pierre Wind heeft louter lof voor zijn overleden vriend en collega. , op Facebook,new balance schoenen, via sms en mondeling. ik kan me voorstellen dat de uit huis moesten geplaats (want ik vertrouw de jeugdzorg dat ze hun werk goed hebben gedaan). Sinds midden jaren zeventig werden er een tijd lang steeds meer meerlingen geboren. Helemaal lekker als hij het doet lig op mijn rug met mijn benen wijd en hij vingert me,new balance sale, terwijl hij me uitdagend aankijkt… lig op mijn buik op de massagetafel en draag alleen een slipje.
Omdat sediment door stromend water wordt vervoerd, geeft dat aan dat de hoeveelheid water afnam. Dit boek is veel meer dan een bundel reportages. Huizen waar Jerry de muis heer en meester is. "Daar zit veel bruikbaar beeld bij, maar op de beelden van ná het verblijf in Limburg wordt nergens duidelijk of de broertjes nog in de auto verbleven",new balance dames, aldus Jens. Ouders moeten hun kinderen duidelijke regels opleggen omtrent alcoholgebruik en hier consequent in zijn. U neemt zelf een kleine hoeveelheid ontlasting af en stuurt dit op naar een laboratorium.

看起来确实很奢侈了
不知道服务够不够奢侈

10月手表又要开始了

好帖要顶,楼主的头像还是不错滴

已经清静了一阵子,马上就要开始了。。。。