三代万年历计时
14回复

与PP相比,VC的第一只手动万年历计时直到新世纪才推出,第一代型号47112,配有铂金和黄金款式,表径39MM,厚14MM,将官底表。采用与PP 3970相同的基础机芯,经品牌精心打磨,并对Y型夹板进行了比较巧妙的修改。这只表说来奇怪,喜欢的非常喜欢,不喜欢却是异常讨厌。鄙人看来,这只表具有非常经典的VC风格,马耳他壳型,抛光磨砂相间的古剑针,巨大的方形计时按钮,有一种箭拨弩张的气质。与相貌相称的是它的重量,铂金款差不多190克,十分厚重。


2007年,VC推出第二只手动万年历计时,这是铂金限量合集中一只限量款式,只生产50只,一铂到底,采用的铂金面盘甚至铂金缝线,仍是马耳他的基本壳型,但设计更为俊秀,表径扩大到42MM,同时为了厚度考虑,放弃了将官盖。机芯仍是原来的1141QP




在2009年的SIHH上品牌推出全新的传承系列,作为重要一员,换上了全新的壳型、面盘和指针,发生变化的还有43MM的表径,但机芯依旧没有调整












第一代、第三代好看

感覺簡單一点的纯計時表更好看更古典

VC的风味也不错

北极熊猫 发表于 2014-5-5 23:26


第一代、第三代好看
:handshake

有了PP就不會選VC。

On7 发表于 2014-5-14 10:39


有了PP就不會選VC。
七爷是来踢馆的
这句话深意是有钱就可以了

我自己还是喜欢第一代的

还是第一款最好看,第3款壳子太大了,显得盘有点空

bluesky_8888_7 发表于 2014-6-3 16:07


还是第一款最好看,第3款壳子太大了,显得盘有点空
赞同

On7 发表于 2014-5-14 10:39


有了PP就不會選VC。
然则VC为什么还能活这么久呢?

本帖最后由 skeptic 于 2014-8-4 13:32 编辑

灰胖 发表于 2014-5-21 18:59


七爷是来踢馆的
这句话深意是有钱就可以了

嘿嘿,VC实际跟PP已经越来越不同路了,除了一些必需的复杂款,我觉得VC是有意和PP做不一样的东西。从这点上说,7爷说的没错,有PP就不用买VC了,换过来讲其实也一样,有VC也不必买PP了。

Het aandeel van de leerkracht zorgt ervoor dat ,new balance 574 door middel van deze activiteiten verder komen in hun ontwikkeling. In een samenleving gebeurt dat nu eenmaal,new balance, maar geef de verantwoordelijken het vertrouwen en de ruimte om hun werk te doen in plaats van met regels te komen. Sinds 1997 hebben stammenstrijd en het geweld rond de exploitatie van de rijke bodemschatten van oost Congo,http://test.puntitravelcard.it/LocalContent/LocalContent1.asp?id=new-balance-tennis-373-nieuwe-onlinewinkel-kinderen-italie-zwart-1, al aan rond vier miljoen mensen het gekost. Maar om met Johan Cruijff te spreken: 'elk nadeel heb z'n voordeel',new balance sneakers, je verkoopt je huis nu misschien wel voor wat minder,new balance kids, maar je koopt ook voor minder. De 1,6-liter ecoFLEX basisuitvoering van de Mokka met een vermogen van 85 kW/115 pk kan besteld worden vanaf 21. nl van De Telegraaf Vermogen OverigSpaarjaar 2012Eind 2011 hebben de spaarrentes echt een flink stijgende lijn ingezet.
' Narayan begreep heel goed wat B en C deden,new balance kids, maar aangezien hij nog nooit een appel gezien had,new balance 574, laat staan een appeltaart,new balance 574, was het goed raden naar de identiteit van A. Ten aanzien van het thuiswerk merkte het Gerechtshof nog op dat de werkneemster regelmatig thuis werkte zodat de arboregelgeving wel van toepassing is. Op de latere avond trok Het Beste Idee van Nederland 887 duizend kijkers en Tineke Schouten Posi-tien kwam uit op 909 duizend kijkers. vriendin van mij uit Amsterdam is make-up artist; zij zei me dat ik weer modellenwerk moest gaan doen. "Doe mij dan maar een die een keertje vreemdgaat,new balance dames, maar met wie ik een fantastisch heb,http://www.nyg.dk/media/player1.asp?id=new-balance-tennis-996-hot-verkoop-meisjes-china-zwart-3, die me respecteert en me begrijpt. Toffanin heeft een methode ontwikkeld,new balance kids, waarmee verschillende fysiologische reacties in de hersenen van elkaar kunnen worden onderscheiden.
Klik hier voor de foto van de beschadigde auto van Emile. ESBL-vormende bacteri maken enzymen aan die de werking van bepaalde antibiotica tegengaan. En daarbovenop komt nog meer: extra kosten voor aangescherpte wettelijke eisen over verslaglegging,new balance sneakers, zorgplicht en advies. Zo stort 3 procent van de ouders met tussen de 6 -8 jaar het op een bankrekening tegen 57 procent van de ouders met tussen de 15-18 jaar,new balance dames. Dan kon ik het net lang genoeg onthouden om me door overhoringen of repetities heen te slaan. Ondertussen rommelt pa nogal ongeïnteresseerd langs de kantlijn van het gezin,new balance sale.
De onderzoekers van de Tel Aviv University raden dan ook de bedrijven aan om een eigen sportschool te openen of om mee te betalen aan een sportschoolabonnement om de werknemers te stimuleren meer te gaan bewegen,new balance sneakers, Op de langere termijn betaald dit zichzelf terug,http://www.imoc.pt/reports/repot.asp?id=new-balance-sneaker-891-verkoop-onlinewinkel-jongen-zweden-marine-6, omdat het ziekteverzuim waarschijnlijk in de toekomst lager zal zijn. Wendy van Dijk weer terug als Ushi en hoeWendy van Dijk weer terug als Ushi en hoe! PSV startte niet in de sterkst mogelijke formatie. Wereldwijd ruim 33 miljoen mensen met deze ziekte en dagelijks sterven duizenden mensen aan de gevolgen van aids. Kan het me heel goed voorstellen dat ruim 40% van de vrouwen trots zijn op hun borsten, het zijn immers aantrekkelijke lichaamsdelen. Het verhaal loopt door van scherm naar podium en terug.
Wajong dreigt uit de hand te lopenJaarlijks komen er 16. Daarnaast trainde René te lang,http://www.referendum.nl/poll/poll1.asp?id=new-balance-sneaker-a19-korting-verkoop-kinderen-usa-geel-0, wat niet goed is omdat door te lang trainen de aanmaak van groeihormoon en testosteron daalt. Het overige deel verkiest de juiste timing,new balance 574, een geschikt moment, boven hun verlangens. Als de VIX dan stijgt,new balance schoenen, wordt er winst gemaakt. In Sint-Philipsland is vanaf 13. Deze trend is overal in terug te vinden; biologisch voedsel, sapkuren, diëten en sporten,new balance sale, zowel body als mind moet af en toe in de watten worden gelegd.