第十七届上海国际电影节金爵奖颁奖礼暨电影节闭幕式
2回复

本帖最后由 ctime表态网 于 2014-7-2 14:16 编辑

第十七届上海国际电影节金爵奖颁奖礼暨电影节闭幕式

Jaeger-LeCoultre
积家为最佳男女演员赠送腕表

陶红佩戴积家腕表亮相闭幕式红毯


2014

6

22
日,上海】
世界顶级腕表品牌Jaeger-LeCoultre积家作为第十七届上海国际电影节合作伙伴及电影节指定腕表品牌,在金爵奖颁奖礼暨电影节闭幕式上,积家北亚区行政总裁马思德先生(Mr. Guillain Maspétiol)为荣获最佳男女演员殊荣的演员分别赠送积家Grande Reverso Ultra Thin大型Reverso超薄翻转腕表及Grande Reverso Lady Ultra Thin大型Reverso超薄女装翻转腕表。此腕表背面嵌有积家采用雕刻及彩漆工艺制成的“第十七届上海国际电影节金爵奖”标志,在显示积家经典Reverso翻转腕表独特魅力的同时,积家携品牌荣耀创新历史与卓越制表工艺,向最佳男女演员在其电影事业发展上所做出的不懈努力致敬。





图一为中国著名演员陶红身着粉色长裙,佩戴积家Rendez-Vous Night & Day约会系列日夜显示女装腕表,携手积家北亚区行政总裁马思德先生(Mr. Guillain Maspétiol)亮相第十七届上海国际电影节闭幕式红毯。



图二为积家北亚区行政总裁马思德先生(Mr. Guillain Maspétiol)为最佳男演员获得者赠送Grande Reverso Ultra Thin大型Reverso超薄翻转腕表。泰国男演员维他亚·潘斯林加姆
Vithaya Pansringarm)凭借在电影《最后的执刑人》中的出色表现,获得本届金爵奖最佳男演员奖。




图三为积家北亚区行政总裁马思德先生(Mr. Guillain Maspétiol)为最佳女演员获得者赠送积家Grande Reverso Lady Ultra Thin大型Reverso超薄女装翻转腕表。希腊女演员佩内洛普·忒西丽卡
Pinelopi Tsilika)凭借在电影《小英格兰》中的非凡表现获得本届金爵奖最佳女演员奖。


De volgende nacht herhaalde dit zich weer. Uit de verhalen van Annemarie maakte ik op dat het wel gezellig is geweest. De btw-verlaging geldt alleen voor het arbeidsloon,cheap solar lights, niet het materiaal. Door die machteloosheid en de eigenaardigheden die hij van zijn ouders meekrijgt,best solar lights for yard, ontstaan scheve patronen die hijzelf weer moet zien recht te breien. Ik heb hartverscheurend verdriet gezien.
De laatste Nederlandse is Margot Boer,solar lighting outdoor. Tijdens onze afstudeervoorstelling kreeg ik een ongeluk tijdens de try-out. Maar de stichting en andere tegenstanders vinden het nog voor discussie vatbaar of Amstelveen zich werkelijk een toeristische trekpleister kan noemen,hanging solar lights. 500 euro en moesten 9390 euro overdrachtsbelasting betalen,outside solar lights. Banken konden hun zwakke balansen snel opkalefateren met een claimemissie op een nette prijs waarmee de neerwaartse spiraal werd doorbroken,color changing solar lights.
De meerdere kostprijs word toch afgewenteld op de consument. De generatie die net met pensioen is,best outdoor solar lights, heeft nog kunnen profiteren. „Hartstikke goed dat de topclubs het vrouwenvoetbal omarmen en die meiden een podium geven",solar light bulb, zegt Reijners. Dezelfde zorgen worden gedeeld door 14% van de ouders die al besloten hebben om niet tot vaccinatie over te gaan. Tijdens mijn eerste bevalling viel mijn zoons hartslag steeds weg.
Bakas schets tijdens de opening een beeld hoe de Nederlander anno 2060 kampeert. That survey tracks the popularity and prices of wines by brand,bright solar lights, variety and country of origin at the Zagat Guide leading restaurants. In 2005 vermoordde een agent in Hilversum zijn gezin en beroofde zichzelf van het leven. Uit het onderzoek kwam niets afwijkends naar voren,solar lights for garden, aldus een woordvoerder van de Rijksgebouwendienst. Men heeft geen idee waar men moet zoeken.
Het carnaval kwam pas in 1980 terug in Veneti en groeide in korte tijd uit tot een megaspektakel. Drie vragen over pingloze dagen„Mensen zijn gewend om elke minuut erop te kijken. De resten van deze historische muur zijn vandaag de dag nog zichtbaar en leveren fraaie plaatjes op te midden van de groene heuvels. Tja, dat krijg je na 1000 kleurtjes. Bloody Mondays Strawberry PiesHeen en weer loopt de beursmakelaar door zijn kantoor,solar light string, een eindeloze verkoopspeech spuiend in de microfoontelefoon,colored solar lights, wild gebarend om de woorden extra kracht bij te zetten.
We roepen op om zelf aan de slag te gaan met een moestuin. Initiatiefnemer is de Nederlandse Kastelenstichting,brightest solar lights, die hiermee publiek in aanraking wil brengen met de vele kastelen,solar light, kasteeltuinen,outdoor solar lighting, buitenplaatsen en ruïnes in Nederland. De 17 minuten durende discoversie slaat in als een bom op alle dansvloeren over de hele wereld. personeel,solar lighting system, dat vol trots voor McDonalds werkt,decorative solar lights, moet ook na het werk op de fiets of in de metro kunnen stappen en denken dat ik mijn werkkleding vanavond niet prive aan kan houden aldus Dyanne. Pillen, neussprays,solar lights for outdoor, kauwgom,decorative solar lights, pleisters,solar light bulb, zalfjes tot aan de orgasmatron aan toe: een apparaat met elektroden die in haar ruggengraat moeten.