你是我的Reverso女人
95回复

我认识一个女孩子,那一年我19岁,她17岁。我们都生活在一个城市,呼吸着同样肮脏的空气。她叫沙小姐~跟我一样都是学美术的。认识的那一年我已经考上大学,就读上海工艺美院职业学院。她就在我大学对面的嘉定一中。我的素描老师教管育生,也是她的素描老师。那个时候或许我们都同样有着艺术的梦想,或许只是逃避高考的压力,所以我们都是美术生。

我认识这个女孩是因为一次的网友聚会。她跟她男朋友都是玩魔兽世界的,都在一区的国王之谷,那一年我们的工会会长说一起聚会,然后,我们就认识了。那个时候。我们只知道彼此都是美术生,而且彼此只相隔一条马路。那一年聚会的时候,我依稀记得你穿着一身黑色的长裙,黑丝,胸前背着单反,头发披肩,脸上却没有打扮的如此成熟,确是一张娃娃脸,涂着厚厚的粉,带着美瞳。那一年,我还是个精力旺盛的小伙子,内心对你充满着不知道是爱慕还是单纯的占有欲。

此后每一年的聚会都看到她,她考上了交大,她男朋友也考上了交大。我却马上毕业了,进入了现实的社会。那时候。总觉得自己像是大海中的孤舟,等待被社会的吞噬。而她还是在青青校园中稀里糊涂的成长,那个时候,我曾经去过一次她学校,只是想单纯的看看能不能靠运气打个照面。显然我运气很不好,只记得当时校园广播里放着的是《走在乡间的小路上》。

有一天她跟我聊天,说她跟她男朋友分手了,这我并不意外。我曾经在大学毕业实习的时候,就经历了女朋友跟一个工作稳定,相貌堂堂的已婚男人劈腿的事情。所以我也从来就没有看好过她和她男朋友能天长地久这样的笑话。可能也是带着我主观仪式,或许还有些小小的幸灾乐祸。但是跟她男朋友分手以后,我们的聊天变得密集了许多。有时候从白天聊到晚上。但是那个时候我有女朋友,所以,也没有想要越界的意思。大家心里都很清楚,就像朋友一样,有时候笑有时候哭。

算算那时候,我们也都20出头了。由于她快要毕业,由于我在工作和生活中也开始逐渐掌握了社会的节奏,我眼中的她就是个幼稚的妹妹,她眼中的我可能是个比她成熟点的哥哥吧。她经常来请教我工作上的问题,比如如何跟AE沟通,有些客户直接找到她了,该怎么办,或者是老板给她工资太低怎么办等等。有时候出于安慰或者出于经验,我总会开导开导她。那个时候就变得不那么想占有她,只是在她身边看着她成长是一种幸福。

她第一次跳槽就是在我的簇拥之下,去了eric的公司当设计师,个性太强的女人与性格耿直脾气粗暴的老板之间格格不入~她老是来跟我抱怨。当然这些抱怨我也继续只能安慰她,我自己知道可能有点敷衍她。只可惜时间一直在错过,有一天她跟我说,她也一直在考虑我当她男朋友的事情。那一年我已经26了,她24。其实我心理很高兴。但是我们认识了7年了,这是一个很难的抉择。

在我眼里我们之间的感觉一直在变,时常是哥哥和妹妹一样,她跟我撒娇,或者跟我刷泼辣,我一次次的包容,一次次的安慰。有时候却又像情人一样,她跟我诉苦,说她妈妈对她的抱怨,说她因为买房贷款而提早结婚,因为她老公有时候的一些无谓的举动而不理解。我也只能继续安慰、安慰。生活中总是有这样一个朋友或者闺蜜或者蓝颜或者什么的可以大家一起诉诉苦,抱怨一些不能在别人面前说的话。这些年我渐渐的发现我变成这样的一个角色了。

之前一直在说一个人、一个我眼里的情人、妹妹。当她问我买怎样一块表适合她的时候,我脱口而出的就是Reverso。于是就有了以下的照片。

我只想告诉你,我的
Reverso
女人,在我们无论谁在低潮期都有对方的陪伴、互相扶持。有你真好。

MrC 发表于 2014-5-4 09:40

楼上两个故事佬
没有读过书的旁边蹲好~~

Michael 发表于 2014-5-4 09:51

没有读过书的旁边蹲好~~
是的!!!老大.蹲好鸟,请继续说故事

神童说,等你说故事呢。狗爷~

Michael 发表于 2014-5-4 09:56

神童说,等你说故事呢。狗爷~
我的故事?很凄凉的

小狗狗 发表于 2014-5-4 10:35

我的故事?很凄凉的
继续吧,有枪声就会死人,有人死就会有人哭,人哭就会说真话,说吧,你至少有三个故事要说

好精彩啊,突然发现论坛里文艺气息好浓郁..................很好奇什么样的女孩子可以带这么秀气的积家呢!

yayayoung 发表于 2014-5-4 17:14

好精彩啊,突然发现论坛里文艺气息好浓郁..................很好奇什么样的女孩子可以带这么秀气的积家呢! ...
一个文艺中带着狂野的小姑娘~

突然找到了我的影子吗,哈哈哈,那下一块入手的就是她了,其实还在雅典和积家间徘徊,海魂一直我最爱,但这块也是心头好。纠结啊...................

yayayoung 发表于 2014-5-4 17:39

突然找到了我的影子吗,哈哈哈,那下一块入手的就是她了,其实还在雅典和积家间徘徊,海魂一直我最爱,但这 ...
一切随缘~我就是如此。看到她我脑子里就跳出了reverso~

喜歡這樣有畫面感的文字

reverie 发表于 2014-5-9 23:25

喜歡這樣有畫面感的文字
上吧!

啥子?
2668110

好感人的故事~辛酸又纠结~不过,为什么喜欢不能说出口呢?看得旁人急得为什么男人都这么遮遮掩掩的……大方一点不就好了么~现在就连相亲都是女生多、女生主动……这是阴盛阳衰的节奏么……

Het fonds was en is in staat om in 2008,solar lights outdoors, 2009 en 2010 ongekort de pensioenen van de deelnemers,solar light tubes, gepensioneerden en niet-actieven te verhogen. "Het is volstrekt duidelijk dat dit satire is", zo reageert Jens van den Brink,landscape solar lights, advocaat vanComedy Central. Een dorpsbewoner stak vuurwerk af om het nieuwe jaar te vieren,solar lighting, waarbij de vlammen vermoedelijk zijn overgeslagen naar in de buurt liggend vuurwerk. Ze bevredigde me oraal of met haar hand en ik liet me gaan bij haar. Om te zien of aflossen voor u verstandig is,solar lighting, kunt u dit rekenmodel gebruiken.
Wie je vanavond potentieel onderuit kunt zien gaan? Rabbae bestreed dat het Wilders om de islam is te doen en niet op de moslims,solar lighting system, zoals Wilders zelf zegt. Ruud mag elke vier dagen overkomen. Zaterdag bleek dat hij op plek 19 is gezet. Zo is het idee van de webradio Musica Religiosa afkomstig van IKON-directeur Martin Fröberg.
Dat proces kun je eindeloos herhalen. Daarbij nog niet meegeteld de kosten voor therapie,solar lights outdoors, hulpmiddelen,solar lights, aanpassingen woning of zelfs verhuizen en de niet-fysieke schade. Maar door ze je keuze niet uit te leggen,patio solar lights, leren ze niet op hun eigen benen te staan en zelf dingen uit te vogelen. Het waterbedrijf vindt dat er niet naar schaliegas moet worden geboord voordat alle risico's in kaart zijn gebracht en calamiteiten uitgesloten. De tweede groep leerde om meer beweging in te passen in het dagelijks leven.
Ook interessant om te lezen vond ik dat eerste koude persing tegenwoordig nergens meer op slaat,brightest solar lights, omdat de hydraulische persen van nu in één keer de maximale hoeveelheid olie uit de olijven persen. De gemeenteraad krijg daarover nog wel uitleg,solar lights garden, maar de burgemeester zei nog niet te weten in welke vorm dart gaat gebeuren en of het openbaar mag worden. Geen slecht plan,garden solar lights, van die premie is al behoorlijk en stijgt het komend jaar ook nog eens met iets van 10% ofzo. Zo is er ook de oude symboliek van de mythe van Adonis,solar lights for gardens, de jaarlijks stervende en herrijzende god,solar lighting, of zoon-gemaal van de moedergodin. Ze denkt dat haar actie deze keer succesvoller zal zijn dan de vorige toen ze werd aangehouden bij het Beatrixtheater in Utrecht.
"Verklaring DavidsOngeveer tegelijkertijd kwam Edgar Davids op zijn website met een verklaring over het omstreden tv-interview bij de NOS. Eerder meldde Rick van den Hurk zich af voor de WBC. We spelen,village green solar lights, leven,village green solar lights, eten en slapen samen. Met name in de winter,cheap solar lights, als andere voedselbronnen schaars worden,solar lights for gardens, voeden de omnivore en hongerige muizen zich geregeld met stormvogelkuikens. "Ik hoop dat het hof in april,solar lighting system, mei zal zeggen dat ik mijn beroep wel nog mag uitoefenen.
Een conclusie die voor veel mannen bijzonder pijnlijk is Wetenschappers van de University of the West of Schotland ondervroegen 1000 vrouwen over de manieren waarop ze het makkelijkst tot een vaginaal orgasme kwamen. Ik ben voorstander van een vignet,patio solar lights, de wegenbelasting daarmee gelijk afschaffen. Vooral bij grote parkeergarages en fietsenstallingen kan het nogal eens lastig zijn om je vervoermiddel terug te vinden. Op de website van het LBIO vult ze het aanvraagformulier in. David Lucieer speelt als Pim de man van de bazige en dominante Zara.

Acteur Huub Stapel doopte de tulp. Zoals je handen,solar ligh,gezondheidsslippers, penissen, irissen,slippers kopen,vrouwenborsten,badslippers, voeten en billen kunt lezen,flip flop slippers, zegt de manier waarop een heer zijn borsthaar draagt,slippers dames, veel over zijn persoontje. Bij Albert Heijn kun je tijdens de AH Disneyweken (van 7 november tot 27 november 2011) sparen voor gratis poppetjes van bekende personages uit de tekenfilms van Walt Disney. Een groot verschil met de rapportcijfers voor de drie meest gebruikte middelen: de producten van Gehwol worden gew erd met een 6,slippers,2,slippers pimpen,village green solar lights 121085, Pedispray en inlegzooltjes krijgen zelfs een onvoldoende (respectievelijk een 5,1 en een 5,4). Ze gaat hulp voor hem halen,badslippers dames,slippers online 18298, maar als ze terugkeert,gezondheidsslippers, is hij verdwenen.
Er is geen echt keurmerk voor instituten omdat laserontharings- behandelingen op veel soorten plekken gegeven worden. Duidelijke tips die naar de aangesloten leden worden verzonden per email en SMS. Ryan had te veel gedronkenDe autopsie op het lichaam vanRyan Dunn heeft uitgewezen dat de Jackass-ster twee keer de toegestane hoeveelheid alcohol had gedronken voordat hij de auto instapte en crashte. De beeldvorming over Hamas behoeft bijstelling, vindt Van Agt. Hierdoor verbetert de huidige dekkingsgraad van pensioenfondsen.
And bees reared in Europe,slippers pimpen, where the fungus is much more virulent,badslippers, were imported to California in the early 1990s right before the American bees began to die off. Wat een gedoe allemaal,slippers, een ding is zeker ik stem op NIKKI. Waterpokken is een betrekkelijk onschuldige,badslippers, maar wel heel besmettelijke virusinfectie,gezondheidsslippers, die de meeste mensen als kind oplopen. Al met al zien we geen reden ons beleid aan te passen. Desondanks zegt zes op de tien vrouwen deze bezigheden niet te willen laten.
Daarbij zou het vooral gaan om de Franse wensen ten aanzien van de bankenunie. De CITES-landen moeten in Doha ook over het lot van de haringhaai,http://www.fussingtengberg.dk/fuss.asp?id=flip-flo,dames slippers, een kleiner familielid van de witte haai,badslippers dames, beslissen. Maar want me nog "enger" lijkt is om ergens te werken waar je weet dat ze op een "zwarte" lijst staan. Sjors beweert dat ze klaar is met Mike,badslippers dames, maar haar fantasie gaat op de loop met haar. Uit een laatste onderzoek van ons onder gescheidenen blijkt dat slechts de helft van gescheiden ouders afspraken maakt over kinderalimentatie.
Ik zou zelf altijd iemand hebben genomen met een minder dubieus verleden. Ik kan alleen zeggen dat het er meerdere zijn. Hij vocht daarna nog wel van 4-1 terug tot 4-3,slippers dames, maar het was al te laat. "De boekhoudkundige trucs moeten gewoon stoppen. Wil je je baas of een grote klant overtuigen van je kunsten?
Hiervoor past hij de plannen aan voor de werkbonus,slippers, waarbij het oorspronkelijk de bedoeling was mensen van 62 jaar en ouder te belonen als ze doorwerken. Birdman wordt geregisseerd door de Mexicaan Alejandro Gonz I die ermee zijn eerste komedie aflevert. Zo kan bijvoorbeeld die vieze sportkleding meteen de was in. Dat moet de wereld helpen omgaan met de zonnestormen,goedkope slippers, nu de zon een actievere fase ingaat. "In Gooische Vrouwen lijkt het normaal elke dag een fles wijn te drinken met vriendinnen.

瑜群昆 发表于 2014-6-21 06:32

**** 作者被禁止或删除 内容自动屏蔽 ****
谢谢兄弟支持!

现在才看到,牟子是个有故事的人

张师傅 发表于 2014-7-7 13:52

现在才看到,牟子是个有故事的人
张师傅太不了解胖子了!

Michael 发表于 2014-7-7 14:52

张师傅太不了解胖子了!
不,是还不够了解你。开始期待更多故事。