一只雕花万国~~~
32回复

很久以前帮朋友拿过一只万国,雕花的金色机芯,很漂亮,但是具体来历我还是不太懂 望高手指点,先谢谢了。

美:D

好美。。。的壳子,哈哈哈,我只爱大三针。。。

多谢版主支持

是挺美的,老男人专属

DanielXu 发表于 2014-7-21 06:41


T大看看这支老万国
老东西怎么就那么有味道

或许是自己老了

avr 发表于 2014-8-16 00:54


老东西怎么就那么有味道

或许是自己老了
我还没老,但觉的老东西美的不属于现代人间

Den är en på många sätt oerhört mörk,parajumpers denali, naken och desperat skiva,parajumper, samtidigt som de vackra harmonierna är på plats. Förtjusta över den sociala ingenjörskonsten klappar dessa sig förnöjt över bröstet. Ett enormt kapital är hela tiden i rörelse,parajumpers sale, där privatpersoner lånar miljonbelopp för att köpa in sig i det befintliga beståndet. Polisförbundet är allvarligt oroade över bristen på initiativ i frågan om en reformering av polisutbildningen. De tre förstnämnda stånden var tärande och inte närande och skulle ta brödet ur munnen på fabriksståndet samtidigt som detta i andligt hänseende plågades till döds.
Systemen fungerade inte l D inte sagt att grundtanken h Att alla har samma v och att ingen s Men att alla ska behandlas lika sv Vi s olika och har s olika behov. S bra om den som s s planer i verket dagen innan han fyller 15 f ett k straff n samtal p socialkontoret. Vi hade en väldigt tight relation,parajumper long bear, så jag tror att det slog hårt mot gruppen. Det känns som om England,parajumper jacka, både spelare,parajumpers jacka rea, press och publik,parajumpers online, hellre ser en halv bortglömd gammal storspelare i träningsbyxor som inte ens suttit fast i tunneln mot Paris,parajumper kodiak, som alltid bott i England,parajumper, som är britt helt enkelt. Spottade-Efter åtta korvar trodde jag att jag skulle spy och fick vända mig om och spotta.
Det handlar om ett företag på en monopolnad med reklamförbud och tabu mot vinster. Hon lyckligt gift och att dansa. Lägenhetsinnehavaren Bud (Jack Lemmon) lånar ut sin bostad till sina chefers träffar med älskarinnorna, men själv har han ingen flickvän. Det var positivt att jag fick byta bana,parajumpers kodiak, det gjorde att jag kunde spara ju lite kraft,parajumpers rea, sade Wissman som vann försöket på tiden 46,49. Den regeln finns redan i Dan.
Tränaren Per Bäckman har en del att tala med sina spelare om när det gäller motivation. Det går heller inte att åberopa det nazistiska perversa utrotningsargumentet "judarnas skuld". Sist jag hade en fling var 2002,parajumpers jacka dam, men nu är jag oskuld igen. Att låta barnen vara med när man diskuterar vecko är ett smart drag. I början kändes det helt overklig att flytta hit,parajumpers online, säger Ida,parajumper kodiak, hotellchef,parajumper, som tillsammans med Filip har 70 anställda.
Vi kom till Stockholm men Migrationsverket placerade oss i Karlskoga,parajumpers long bear, berättar han. Stack undan utan bekymmer till slut. Det är inte första gången skådespelare planteras i publiken på Backa teater,parajumpers rea, men greppet fungerar. Detta är ett problem för länder där islam spelar en roll i den politiska strukturen och utgör en reell konflikt med det sekulärt demokratiska väst,parajumpers rea, vars religionsfrihet och andra friheter utgör en fundamental förutsättning för reell frihet. Scenografin är vagt futuristisk,parajumpers jacka dam, och gatugängen i denna stiliserade storstad påminner mest om shuliganer.
Den som vill g det b f sig och sin familj,parajumper, kanske hitta ett b boende. Vilka kvaliteter premieras i ett sådant system? Det är hela tiden en av- och påspänning för mig. Den stapelbara stolen från 1965 i ABS-plast kunde förvandlas från matsalsstol till hög barstol eller låg loungevariant tack vare en utbytbar benställning i olika höjder. - Det är många barn där som inte kan gå i skolan för att de måste hämta till familjen.

低调男人! 发表于 2014-7-21 09:25


不太好碰了 不过应该还会出现的 500并不少
托低调兄的福,我找到一块,在联络希望能早日戴在手上。这就是玩表的魅力,我等了他2年,本来差不多要死心,你的贴让我重燃希望,我又到处托人找,之前在一些德国的拍卖上有,就关注了德国的市场,果不其然:)

DanielXu 发表于 2014-8-24 16:46


托低调兄的福,我找到一块,在联络希望能早日戴在手上。这就是玩表的魅力,我等了他2年,本来差不多要死 ...
曾经中T大那只毒很久,记得前年偶遇一只,价格很不错,后来觉得就是好看,上手不行,而且我罩不住黄金,只好抱憾。后来跟T大聊过,那个价格绝对可以。

门朝大海次西瓜 发表于 2014-8-25 20:42


曾经中T大那只毒很久,记得前年偶遇一只,价格很不错,后来觉得就是好看,上手不行,而且我罩不住黄金, ...
hahah,是,隐忍而异,我的红金小葡戴的不错,长的也斯文,手也细,能成

DanielXu 发表于 2014-8-26 07:02


hahah,是,隐忍而异,我的红金小葡戴的不错,长的也斯文,手也细,能成

门朝大海次西瓜 发表于 2014-8-25 20:42


曾经中T大那只毒很久,记得前年偶遇一只,价格很不错,后来觉得就是好看,上手不行,而且我罩不住黄金, ...
下周应该就能到手了,睡不着啊!