最经典,最纯正 --一张流之大飞
16回复

这才是我心目中的经典,既有传承又有创新


本帖最后由 XX722 于 2014-6-26 13:38 编辑
呵呵, 真巧昨晚才跟上面圖片 5002x2 表主 etchu 晚飯。昨晚我們帶 Aquatimer.


我戴了 etchu 的 Aquatimer








这是第一代的大飞么?

XX722 发表于 2014-6-25 21:01


我戴了 etchu 的 Aquatimer
多了一圈时标,难得一见

yarenzaitian 发表于 2014-6-25 23:34


这是第一代的大飞么?
第一代七日大飞

就喜欢芥末霸气的表

学习了。。。。。。。

一代的最好看!

哇,好多万国大佬
大飞真好看

Mina 发表于 2014-6-26 10:16


就喜欢芥末霸气的表
mina美眉有机会要考虑考虑哦

Mina 发表于 2014-6-26 10:16


就喜欢芥末霸气的表
喜欢戴大飞的人么

tintin8 发表于 2014-6-27 10:02


喜欢戴大飞的人么
喜欢,戴不了,我小胳膊小腿的

Met Mandy is eigenlijk niets aan de hand. Een mooi concept om de beste restaurants in een stad te ontdekken. Limiet brandstofprijs voor automobilist bijna bereiktAMSTERDAM - De Nederlandse automobilist zal op grote schaal minder gaan rijden,color changing solar lights, wanneer de benzineprijs tot bóven twee euro per liter stijgt. Is wat Femen doet feministisch? Voor het eerst in 35 jaar is de auto voor het overgrote deel van composietmaterialen vervaardigd en beschikt de roadster over een vijfcilinder turbomotor.
Beursnieuws Energetica BeurzenDeze beurs is op zondag 1 februari 2009 in het DWK-gebouw in Zutphen. Welnee,solar lights, als je maar weet wat je tweet. Op de advertenties worden onderwerpen getoond die te maken hebben met een goed leven. Nog een ander belangrijk aspect bij het overwinnen van mijn eetstoornis is dat het een inspanning is die veel tijd vraagt! De EU-landen die willen verkopen,solar light string, zouden er goed op moeten toezien dat de wapens niet in de verkeerde handen vallen.
Volgens een bron wist de 15-jarige dochter van wijlen Michael Jackson al dat de zanger niet haar biologische vader zou zijn,solar lights garden, maar was zij er altijd van overtuigd dat zij en haar broer wel dezelfde ouders hebben. George Clooney zal homogeruchten nooit ontkennen'Ik zal nooit geruchten ontkennen die suggereren dat ik homo ben'. Google heeft ook een innovatie op het gebied van gezichtsherkenning doorgevoerd in het systeem. "PvdA-Kamerlid Diederik Samsom hield Hartog voor dat er dan geen plek is voor kinderen met een ontwikkelachterstand of een laag iq. Ook wordt de consument verwezen naar de instantie waar hij de aanvraag kan doen.
''Er ligt een grote verantwoordelijkheid bij zowel onderwijs,decorative solar lights, ondernemers als overheid om mbo'ers op een goede manier over te dragen aan de arbeidsmarkt'',landscape solar lights, zegt Bussemaker. Hoewel ook ik me al meerdere keren schuldig heb gemaakt aan een bezoek aan SeaWorld,garden solar lights, wat overigens schitterend was,color changing solar lights, horen deze natuurlijk in de oceaan thuis. Het standaard deactiveren van de sms-functie van de Dongle zou een oplossing zijn om misbruik te voorkomen,solar lights for patio, maar dat mag niet,best outdoor solar lights, aldus Van Zijl. Dankzij de inzet van TV Oost is het onderzoek naar de toedracht heropend door een ander Korps onderleiding van het OM Zwolle-Lelystad. Kippenseksschandaal in Duitse Boer zoekt VrouwHansi,solar lights outdoors, die met zijn 'act' ruim 8,solar lighting outdoor,6 miljoen kijkers trok,outdoor solar lighting, begrijpt de ophef niet.
Benson,mini solar lights, in de basis begonnen voor de gepasseerde Denni Avdic,solar lights for the garden, profiteerde in de twaalfde minuut optimaal van gepruts achterin bij VVV en liet doelman Niki Mäenpää met een hard schot kansloos: 0-1. Wanneer andere soa in het spel zijn zoals syfilis of hepatitis C,solar lights outdoors, is het raadzaam om te allen tijden met condoom te vrijen,patio umbrella with solar lights, omdat die soa in combinatie met hiv ernstige gevolgen kunnen hebben. Matrei: auto meegesleurd en reddingswerkers in gevaarNadat de Felbertauernstrasse bij Matrei om 10. En de Huurcommissie had er rekening mee moeten houden dat de post er in december vaak langer over doet. De slingers hebben een vaste prijs van 3,patio solar lights,50 + 3,solar lights for patio,00 per letter en zijn in een horizontale en verticale uitvoering te verkrijgen.
''Dit gaat om een conflict tussen werkgevers en werknemers over loon en arbeidsvoorw n. Een eindeloze Green Hill Zone om ongestoord doorheen te racen. Het OM besloot vervolging in te stellen omdat de gedoogregels werden overtreden. Van Yes en Elsevier tot aan regionale dagladen en Tvshows. Het werd de toezichthouder,best outdoor solar lights, die zich geofferd voelt op het altaar van de publieke opinie.

Zo mag Jacob eerst het paard en daarna de olifant verzorgen van Marlena (Reese Witherspoon),solar lights for gardens, de jonge vrouw van August. Ik zal nog iets meer dan normaal mijn beleefdheidsvormen moeten laten varen. Het succesvolle tv-programma nam op woensdag 3 juni afscheid met een negentig minuten durende allerlaatste aflevering. Andere vrienden en bekenden vertelde ik dat ik een lager bedrag had gewonnen en nodigde ze uit voor een etentje om dat te vieren. Stel dat Eriksen en De Jong vertrekken,solar light string, dan komen ze precies overeen.
Ook vrouwen (39 procent) zijn deze mening eerder dan mannen (28 procent) toegedaan. „De Europese kalender is gekanteld met belangrijke Europese kwalificatieduels in juli. Het liet me niet meer los en nu heb ik een dergelijke collectie. Ze hebben dat gevaar willens en wetens aanvaard",village green solar lights, aldus de advocaat-generaal. Het dodental door een reeks aanslagen in het westen van het Aziatische land donderdag is verder opgelopen.
Ze kent een operatieassistente die zo medicijn slikte en die nachts werd opgepiept om te assisteren. But now scientists have made the discovery that mineral oil won`t give you zits! Zoveel mogelijk eerlijke uitleg geven ook: als dit niet gebeurt om het kind zogenaamd te beschermen kan het kind valse conclusies trekken en fantaseren,best solar lights, over nare dingen. Langdurige werkloosheid staat niet bepaald goed op je CV,bright solar lights, want trekt de economie weer aan dan nemen bedrijven veelal liever vers afgestudeerden aan dan iemand die een jaar of langer werkloos is geweest. Dit Was Het Nieuws staat daarmee op de derde plek in de lijst van best bekeken programma's van de zaterdagavond.
onder het mom van het volgen van wat criminelen. Voor de VVD-fractie is het dubbele paspoort van de staatssecretaris echter geen issue. Doe alle uien,patio solar lights, behalve uien die zwart zijn gebrand,solar lights for fence, met de bouillon in de blender en pureer ze. Hij bevestigt dat er iets mis was binnen het Ajax-bestuur:transfer naar Standard was er eentje tegen zijn hart in. De combinatie van andere factoren zoals talent,best solar lights, algemene intelligentie en de leeftijd waarop iemand begint met de training,cheap solar lights, heeft volgens de wetenschappers veel meer invloed.
''''Je moet er bij dit soort films vol in duiken. 000 euro per stuk,solar lighting, zijn een cadeautje van de ontwerpster. En de arbeidsvoorw n voor de HTM blijven ongemoeid. Al snel blijkt dat een aantal mensen een flash forward hebben beleeft naar april 2010,solar lighting outdoor, waarin ze een flits van hun eigen toekomst zien. Mensen vertellen online waarom ze zich hebben aangemeld en overtuigen zo hun vrienden,outdoor solar light, hun volgers,solar lights for garden, om hetzelfde te doen.
Main Coon-katten behoren tot de oudste natuurlijke kattensoorten. Een driepartijencoalitie is alleen mogelijk met een middenkabinet van VVD,outdoor solar lighting, PvdA en CDA,indoor solar lights, maar het lijkt niet voorstelbaar dat Samsom alleen met de twee partijen in zee gaat die zijn partij de afgelopen 2 jaar vaak zo fel heeft bestreden. Hypocrieten en huilbaby's zijn het,solar lights for fence, daar in MHet woord ego heeft een negatieve bijsmaak,decorative solar lights, maar dat is onterecht. Maak kans op de Millennium trilogie LibelleAuteur Stieg Larsson was overdag werkzaam als journalist. Bovendien is er van oudsher animositeit tussen beide landen,decorative solar lights, onder meer door de dominantie van de Sovjet-Unie na de Tweede Wereldoorlog.

喜欢大飞