众里寻她千百度,黄金小葡领回家
27回复

本帖最后由 DanielXu 于 2014-6-17 08:08 编辑
我对葡萄牙的喜欢很深,从葡计到葡7到琼斯复刻再到如今的小葡,感慨万分
小葡的美我的水果机拍不出来 以前薄薄的表带也有着份古典美
就是我要找的那个美丽的 她

这是我第一块金表 千金小姐 很娇嫩 要好好保护 看到狗头觉的很可爱 在这里把喜悦分享给大家 祝你们早日寻找到心意的表 我的下一块会是哪块呢?毛豆的pisa?麦穗3530?明年葡萄牙年的新惊喜?宝叽柳叶2532? we will see :)

哈哈,非常开心!

DanielXu 发表于 2014-6-22 18:45

哈哈,非常开心!
我也好开心

门朝大海次西瓜 发表于 2014-6-17 11:41

同样错过一只3530,现在想来还是很难受!@tintin8 我要摸麦穗
:lol:lol:lol:lol

Volgens haar zag het zaterdag zwart van de ramptoeristen,cheap solar lights. Voor de pensioenfondsen zouden beleggingen in hypotheken minder risicovol zijn dan wanneer ze hun geld steken in Zuid-Europese staatsobligaties,solar light tubes. De alleen in Amerika groeiende blueberry staat bekend om de van nature aanwezige epicatechin en catechin,solar light. Twintig jaar later zijn ze nog steeds samen,colored solar lights. Ik zag Pia helemaal in elkaar zakken en wit weg trekken,solar lights for fence.
Ook met financiële overtredingen gaan we soms relativerend om. Dat betekent dat het blikveld van hun ogen met elkaar overlapt,solar lighting, zodat de dieren buitengewoon goed in staat zijn om de afstand tot prooidieren in te schatten. De gemeente is het uiteindelijk eens met mij en mijn Amsterdamse collega. Maar inderdaad: mensen vol oksel en schaamhaar die elkaar al friet etend af liggen te likken zijn ook wanstaltig. Het blijkt dat er een verband bestaat tussen het slechter worden van het gehoor,best outdoor solar lights, en de scores die de ouderen halen op tests die de mentale capaciteiten meten.
"De rector geeft toe intensief met de docente en haar partner te hebben gesproken. „Het is voor de passagiers natuurlijk schrikken als er brand uitbreekt",outside solar lights, aldus Meijer. Hij gaf aan dat de boete,decorative solar lights, die in april 2007 werd opgelegd,solar lighting outdoor, al is betaald. Op die manier hoopt de mythische tekenfilm van Tom Moore dit jaar ook bij de kanshebbers te belanden. Vorige week woensdag gingen we lunchen.
Want linksom of rechtsom,solar light string, de overheid met het geld toch ergens vandaan halen. Op de tweede plaats staat de ontstane verhouding met de ex-schoonfamilie en op een derde plaats de relatie met gezamenlijke vrienden. Ik laat me door mijn gecreëerde personages meeslepen in allerlei wendingen,solar lights, zonder dat ik vooraf weet hoe mijn verhaal afloopt. Na de rust kwam de thuisploeg sterk terug. Een man achtervolgd door een verleden vol pijn en verdriet.
Ook Kamerlid Sander de Rouwe van het CDA zei zaterdag uitleg te willen van Mark Rutte. Deze thee 3x per dag warm drinken. Zij gaven in 2010 in totaal 54,patio umbrella with solar lights,9 miljoen euro minder uit aan preventie. Negen veel gestelde vragen over verzekeringenUw browser ondersteunt geen javascript of javascript staat uitgeschakeld. Ook letterlijk gingen ze ver,solar lights garden, een deel van het team ging ook op verplaatsing naar een woestijn niet ver van Almería,hanging solar lights, om er de planten en dieren te bestuderen die daar .
- Prijzengeld Show Me the Money noopt tot strenge securitySlechte cijfers kwamen niet (alleen) door de hitte hoor. De Eerste Kamer telt 75 leden. Hersencellen hebben een minimaal formaat,decorative solar lights, want er moet heel wat inpassen. De actrice heeft ook twee kinderen uit een eerdere relatie. Er zijn twee soorten dates: dates met mensen die je al kent en dates met mensen die je via een datingsite kent of aan wie je gekoppeld bent.

溜达一圈,刷币走人

来欣赏学习