三张流之Svend Andersen
14回复







图片来源:Svend Andersen

陈兄真不愧是我的知己,安德森的这三类作品都是我最欣赏的

nomorewatch 发表于 2014-7-24 03:40


陈兄真不愧是我的知己,安德森的这三类作品都是我最欣赏的
:handshake

Andersen技艺高强,作品很多,其中这三类我觉得做得最出色,这三款分别是其代表作。

我不是特别迷万年历,不然Andersen的长效万年历是必选之选。

再说Andersen拿手的春宫表,他的作品和众多别家相同之处是情色,不同之处是,他有的是风雅,没有的是粗俗。

schen 发表于 2014-7-26 11:50


Andersen技艺高强,作品很多,其中这三类我觉得做得最出色,这三款分别是其代表作。

我不是 ...
我是来学习的

schen 发表于 2014-7-26 11:50


Andersen技艺高强,作品很多,其中这三类我觉得做得最出色,这三款分别是其代表作。

我不是 ...
Andersen还是春宫做得最好

nomorewatch 发表于 2014-7-26 13:20


Andersen还是春宫做得最好
n兄弟分享一下

曾经向老头当场请教过,他的春宫有九个活动关节,所以可以把细节动作做的惟妙惟肖

人生彼岸1290 发表于 2014-7-27 13:56


曾经向老头当场请教过,他的春宫有九个活动关节,所以可以把细节动作做的惟妙惟肖 ...
说得好。正是精致二字。:victory:

感谢补充。:handshake

人生彼岸1290 发表于 2014-7-27 13:56


曾经向老头当场请教过,他的春宫有九个活动关节,所以可以把细节动作做的惟妙惟肖 ...
还请教了什么,请继续分享。

schen 发表于 2014-7-28 08:35


还请教了什么,请继续分享。
没有了,那天老头上海之行比较匆忙,只记得翻译美眉很漂亮。。。。

人生彼岸1290 发表于 2014-7-27 13:56


曾经向老头当场请教过,他的春宫有九个活动关节,所以可以把细节动作做的惟妙惟肖 ...
这个老头可以做表态的总版;P,邀请一下。

schen 发表于 2014-7-28 08:34


说得好。正是精致二字。

感谢补充。
看来需要重点推荐一下

人生彼岸1290 发表于 2014-7-28 15:01


没有了,那天老头上海之行比较匆忙,只记得翻译美眉很漂亮。。。。 ...
你太幸福了;P

Det är helt enkelt slöseri med mänskliga och ­ samhälleliga ­ resurser då människor är sjukskrivna längre än nödvändigt. Och att de ofta briljant välskrivna passagerna inte riktigt smälter samman till en sömlös helhet dämpar inte läsfesten nämnvärt. Kanske är det ingen katastrof för Sverige om firandet läggs ned,parajumper, men sannolikt accepterar inte de amerikanska lokala myndigheterna någon annan samarbetspartner än Sveriges generalkonsulat. Blev värvad i köketRegissören Maria von Heland ge biofilmen "Sök" med bland andra Lia Boysen och hamnade därför hemma hos paret Boysen/Ekborg. Svensk teknik- Det är en speciell typ av teknik som vi har utvecklat, en mekanisk process som gör ytan slätare.
S undviker du alla vinterns sjukdomarAnnika Linde,parajumper kodiak, statsepidemiolog på Smittskyddsinstitutet1. Men Alshammar räknar knappast med att comebacken i världscuppremiären tisdag-onsdag i Dubai blir smärtfri. Efter föreställningen gick han till restaurang Wasahof invid Odenplan och stannade till stängningsdags. Nej d L till de stora hoten och m Sl in nationalism,parajumper, v och skattel och vips har du nyckelbegreppen i sverigedemokraternas princip- och sprogram. När nu Törnqvist återkommer med en ambitiöst upplagd roman,parajumpers jacka rea, sju år efter den förra boken,parajumpers jacka rea, är förstås förväntningarna högt ställda.
Den är enbart meningsfull som språkövning. Dessutom reagerar vi på lysrör, fläktar,parajumpers jacka rea, Dect-telefoner,parajumpers jacka rea, elkablar och så vidare. Vid en planerad autografskrivarstund med en grupp barn mötte hon inte ens deras blickar,parajumper long bear, skriver en. Inte konstigt,parajumpers sverige, d att folk blir b f och misst n de svenska storbankernas r sv som aldrig f Bankerna f detta fenomen med att den finansiella oron i v har h deras uppl Dessutom har ju politikerna kr h kapitalt - st buffertar - f att minska sSnicksnack,parajumpers, s regeringen: kapitalt har redan uppfyllts och j med andra banker de svenska rekordartat v och g mVem ska man tro p Regeringen agerar ju delvis s n den piskar p bankerna. Du mår så dåligt av hatet, och det vill jag inte.
Kapitlen är långa och omfattar stora teman. Staketdruvan är också mycket härdig och lättodlad bara den får växa i jord med lågt pH-värde,parajumpers outlet, ungefär som rhododendron och andra surjordsväxter. Genom ämnesmässigt breda och fördomsfria samtal har man lyckats slå an en ton som är unik i vårt vildvuxna medielandskap. Att leta okända ansikten tycker Ulf Malmros ska bli kul. Dess utövare vill knappast nöja sig med damernas tröstpris på sgalan.
Händelserna utspelas i den lilla Missouribyn Deer Lick,parajumpers denali, ännu en variant av Hannibal,parajumper long bear, vid sidan om St. M alltf m av mejlskrivarna har uttalat avskyv rasistiska av det slaget f jag och vore jag politiskt korrekt kunde jag s punkt f kr h />Men (som somliga av er kanske har m genom ) jag inte politiskt korrekt. Auerbach skriver till Benjamin i Paris från Italien där han befinner sig på resa i september 1935; Marie Auerbach har fått syn på en artikel av Benjamin i Neue Zürcher Zeitung och nu gläder de sig båda över ett livstecken från den försvunne vännen och passar på att höra av sig via sredaktionen,parajumpers online, "att skriva till er från Tyskland vore vansinne". Inte har han heller kunnat låta bli de inom dagens barnfilm så populära anspelningarna på favoritscener ur filmhistorien - vilket föranleder min enda riktigt kritiska invändning mot filmen, eller snarare dess lansering i Sverige: Hur kunde den bli barntillåten? De svagare rösterna drunknar i den täta orkesterklangen.
Jag fick idén till det här för några år sedan när jag besökte Ulf på Storøya. Vem Lena JunoffSVAR: Lena Junoff f i G 1942. Den svenska skådespelareliten har bjudits in till Medeltidsvecka,parajumpers long bear, och de gör nog vad de kan,parajumpers jackor, men liksom Lassgårds rollfigur begränsas de av ett ramverk,parajumper kodiak, i det här fallet Hoberts vision,parajumper, som gör all utbrytning omöjlig. Maxwell tilläts ta sig fram på vänsterkanten och kunde obehindrat slå in bollen framför mål. Harding skriver "Yvs inte,parajumpers sverige, Död, fast man har kallat dig / för mäktig",parajumpers outlet, och ansluter sig genom det fina, barocka verbet yvas till Erik Blomberg, en av våra få tidigare Donne-översättare.