请教各位,pp女款有啥推荐?
25回复

7200怎么样?

7200不错 但是我个人还是觉得女表带钻更好一些

在产的7200也许不错,至少跟高大上的7000长得很像。问题是如果遮掉logo,你还愿意买么?@chinese2

其实现在在产款里如果要我推荐女表,我首推必是4936

7059R,双追针,带钻,薄!

图片来自网络,4936是我眼中性价比最高的女表

danielzhang 发表于 2014-7-3 17:28


图片来自网络,4936是我眼中性价比最高的女表
这个真不错

低调男人! 发表于 2014-7-3 17:47

这个真不错

低调老师不可以和我一样!请保持原则不动摇,推荐别的款吧哈哈

7041也非常好

danielzhang 发表于 2014-7-3 17:50


低调老师不可以和我一样!请保持原则不动摇,推荐别的款吧哈哈
那我就推荐49系列吧虽然是方款 但是也算PP经典系列 可以去试戴下 很不错的 上手

4906、4908、4910、4920

Maar met Lego Batman was dat niet het geval. 'Taliban achter mislukte aanslag New York'Voor de mislukte aanslag is een Amerikaan met een Pakistaanse achter aangehouden. Vooral wandelaars die voor aanvang van de wandelmars veel op de binnen- of buitenkant van de voet liepen,best outdoor solar lights, kwamen in de problemen. De vraag die tussen dit platte vermaak overeind blijft is: waarom laat Marcus Brant zich zo meeslepen door de geperverteerde Milena? Het blijft een zaak die de gemoedreren nog heel lang bezig zal houden .
Martijn viel me echt tegen,hanging solar lights, die had die Maassen wel wat beter tot de orde kunnen roepen. De bioscoop neemt veelal het voortouw in tal van innovaties,outdoor solar lights, beeldtechnisch en geluidstechnisch. Helaas,outside solar lights, ondanks het prachtige weer moet het publiek binnen zitten. Het slachtoffer was tientallen keren gestoken en haar keel was afgesneden. Want waar vind je nog een product dat slechts 30 kilocalorieën bevat per 100 gram en geen verzadigde vetten of cholesterol bevat?
Niet meer bang aan de bar hangen en de meisjes die willen voetballen naar huis sturen omdat er niet genoeg kleedkamers zijn,best solar lights for yard. Robert ten Brink wil vierde Topper wordenHet is de onbekende kant van bas-bariton Robert ten Brink,outside solar lights. Want schoon van binnen is net zo belangrijk als schoon van buiten,outside solar lights. Swayze is immers al overleden,patio umbrella with solar lights. "Ik heb het gevoel alsof ik in een vissenkom woon,decorative solar lights.
Wat verder opvalt is dat er bij de inmiddels gepubliceerde prijzen al maximaal 32% verschil is. Als het niet lukt om via een persoonlijk gesprek of klachtenprocedure je recht te halen,solar lights, kan een patiënt een klacht indienen bij een van vijf regionale Tuchtcolleges voor de Gezondheidszorg. Haar en reputatie zijn voorlopig aan gruzelementen. De grote kunstpanelen aan de muur van de woonkamer doen tevens dienst als zonwering. "Toch is de Amerikaanse muzikant nog lang niet klaar om zich daarbij neer te leggen.
Hooguit wat verscholen achter een wandje,solar light bulb. Herta M kreeg na de bekendmaking meer dan zestienhonderd uitnodigingen,outdoor solar lights. Zo kunnen ze bij Tata Steel robots programmeren en bij TNO vliegen in een simulator,village green solar lights. De Philips FWP3200D heeft een prijskaartje van 329 en is alleen verkrijgbaar via de online winkel van de elektronicafabrikant,solar light. Nog niet eerder is de directe relatie tussen het eten van vis en de ziekte van Alzheimer aangetoond,landscape solar lights.
Het seizoen was nog niet begonnen en de spelers moesten de tijd doden. "Het begon allemaal toen ik hem een keer in een restaurant tegenkwam. Volgens de ANWB is niet alleen het remgedrag van vier merken onacceptabel,indoor solar lights, ook worden er de nodige andere kritische kanttekeningen geplaatst bij vrijwel alle andere merken. Het beperkte gewicht,mini solar lights, de krachtige (en laag) voorin geplaatste boxermotor (van Subaru),outside solar lights, een bijna perfecte gewichtsverdeling,solar lights for outdoor, een mooie verhouding tussen pk's en gewicht én achterwielaandrijving maken van de GT86 een rijdersauto pur sang die ook zonder hulp van geavanceerde elektronica op het scherpst van de snede gereden kan worden. De luchtvochtigheid en hoeveelheid neerslag verschilt echter per gebied en periode.

4936非常漂亮啊

De twee uur durende show is live via satelliet in High Definition te zien in CineMec Ede,garden solar lights. ' Al is het me onduidelijk wat het antwoord toe zou voegen aan het mens-zijn van die persoon,decorative solar lights. In dat plan kwam de zogeheten mediane koopkracht (de middenlijn) voor de hoge inkomens uit op 4 procent koopkrachtverlies,village green solar lights. Zo moest begin vorig jaar het bekende luxebordeel Yab Yum de deuren sluiten,solar lighting. Mij lijkt het goed dat u de keuze gaat maken voor de adviseur,outdoor solar lighting.
De Verenigde Naties erkende de Internationale Vrouwendag in 1978. Wetenschappers denken dat het kan helpen het mysterie rond het ontstaan van planeetformaties te ontrafelen,solar lights for yard, omdat de super-Jupiter op dezelfde manier lijkt te zijn ontstaan als kleinere exo-planeten: door samensmelting van rondzwervend materiaal van een pasgeboren ster. Tijd voor een terugblik op zestig jaar Duitse geschiedenis. Pechtold wil dat de premier dinsdag in de Tweede Kamer duidelijkheid schept. Ook tijdens het opstijgen en landen.
"Eerder twitterde Bert al enthousiast dat Paul vanavond al terug zou zijn,solar lights for gardens, maar dat blijkt niet te lukken. Nu stonden alle ogen ineens op mij gericht,colored solar lights, daar werd ik best wel nerveus man. Daarnaast heeft het een helend effect op wondjes. Partijvoorzitter Henk Bleker liet na de bijeenkomst echter weten dat het CDA ''volop in discussie'' is,solar lights garden, maar dat is volgens hem niet hetzelfde als dat de partij verdeeld zou zijn. Maar er moet steeds meer moeite gedaan worden om aan een organisatie dagelijks genoeg schoon water te leveren.
Het laat de onafhankelijke mensen juist zien dat hoe ze over zichzelf voelen,indoor solar lights, namelijk dat ze niet zijn zoals anderen,outdoor solar lighting, inderdaad klopt. Alleen al van het kerstetiket raak je in de kerststemming. Zelfs een lage prijs kon dit probleem niet verhullen en ook de dealers werden soms gek van die Roemeense Citroens. In het FD reageert de marketingdirecteur van ING: doordat er steeds maar meer regels komen,solar lights for patio, zal de woningmarkt alleen maar meer op slot komen te zitten. 000 kinderen in de eerste groepen van het basisonderwijs.
De Krom loodst 'nieuwe bijstand' door KamerMet de nieuwe Wet werken naar vermogen (WWNV) moeten werklozen met een beperking,hanging solar lights, zoals een handicap of verslaving,best solar lights for yard, meer aan het werk worden geholpen door gemeenten. ''Dank je wel,solar lights for patio, Academy,solar lighting, dat Na'Vi niet als buitenlandse taal hebben beschouwd. Met uitzicht op het centrum van Amsterdam,outdoor solar light, worden in de Undercurrent de wedstrijden op een groot scherm vertoond. Of afkopen voor u zinvol is hangt voor meer factoren af dan alleen de resterende looptijd. Kirgizië grenst voor een groot deel aan de Chinese regio Xinjiang.
Daarom komt het GGD naar ze toe. En zolang het nu nog kan,solar lighting system, wens ik iedereen nog veel ijspret toe'',solar lights for garden, stelde Schippers. Het is Turkije dat ons achtervolgt en ons het leven zuur maakt. ''De kans op borstkanker lijkt bijvoorbeeld omhoog te gaan door het gebruik van de pil'',solar lights garden, ontdekte Brohet. "Maar liefst acht van de tien vrouwen vinden zichzelf naakt niet mooi.

海边的吉它 发表于 2014-7-3 17:26


7059R,双追针,带钻,薄!
哈哈哈!后背一圈钻,赞!

也许4897也不错?

7059?太贵吧

3700......

太漂亮了

Maar dit is ook weer het mooie van voetbal. Een paar en na verschijning konden Italianen de uitgave van De Bezige Bij ook krijgen via de Duitse importeur Libri toen die alle titels van de Nederlandse grossier/distributeur Centraal Boekhuis internationaal ging aanbieden. Als haar moeder ontdekt dat Jeanette - die in lezen een veilige haven heeft gevonden - een verzameling paperbacks heeft aangelegd onder haar matras,slippers kopen, verbrandt ze de boeken. Mijn vader was al 24 jaar gestorven. Een onvoorzien neveneffect van Wilders' provocerende actie is het onlangs verschenen boek over de geschiedenis van Polen die zich de afgelopen honderd jaar in Nederland hebben gevestigd.
In de andere drie hoofdstukken worden daarnaast ook pasteien,slippers,flip flop slippers 87515, hartige hapjes en ovengerechten. "Mensen slaan tijdens die gesprekken vaak dicht als ze de boodschap krijgen. "Het is ongelooflijk voor mij om tegen Agassi te spelen. Hoewel het algemeen bekend is dat diabetes kan leiden tot hart- en vaatziekten,goedkope slippers, laat dit rapport voor het eerst zien hoe groot de kans is op een hartaanval bij diabetes. De acteur zegt al tien jaar met The Maccebees bezig te zijn en dat hij het project acht jaar geleden aankondigde.
Voor mijn tweede bevalling heb ik zelf wel geinformeerd naar de mogelijkheid van een ruggenprik en in het ziekenhuis waar ik ga bevallen krijg je die als het medisch verantwoord is en je er zelf om vraagt. Meestal kunnen die kwaaltjes en pijntjes worden verholpen. Volgens Schippers staat daar 1 tot 4 jaar cel op. Juist omdat ik mijn huis,flip flop slippers, mijn oude vrienden en mijn doden verlaten heb,slippers kopen,slippers 72066, voel ik de constante druk om iets moois,slippers pimpen, iets groots neer te zetten. Eerder dinsdag werd bekend dat de Raad van State forse kritiek heeft op het wetsvoorstel Het belangrijkste adviesorgaan van de regering vindt een verhoging naar 66 jaar niet genoeg om de gevolgen van de vergrijzing op te vangen.
"Dat zogenaamde bericht van Marco is nep. Wel,slippers kopen 118237,badslippers dames, laten we het erop houden dat World Expo nog niet helemaal vlekkeloos verloopt. Dit,slippers pimpen, terwijl Sri Lanka,dames slippers 39569,slippers kopen, op de openbare markt minimaal 9% moet betalen. Het lijkt erop dat het dat laatste is geworden. En daarna heeft hij hem omgebouwd tot kampeerbus.
Ook moet er aandacht zijn voor de vaak bredere problematiek van die jongeren. Het CDA is voor meer preventie in het pakket,slippers, maar is zeer huiverig voor allerlei cursussen. Er zijn ook versies met 32GB en 64GB aan geheugen en ondersteuning voor mobiele datanetwerken. Dan wordt duidelijk dat er iets niet helemaal goed gaat. Het gaat vaak om vele duizenden euro's per appartement.
Midden in de nacht stonden er naar schatting al duizend mensen te wachten,slippers dames. "We hebben uw zoon ontvoerd en eisen 25,slippers pimpen. Hij werd aangeklaagd en dook onder,gezondheidsslippers. Volgens de makers van BBMFW (Bruno Banani made for Women) helpt de geur je om te krijgen wat je wilt,goedkope slippers. Een kwart kan niet zonder de ochtendsigaret,goedkope slippers.

本帖最后由 5013 于 2014-7-6 09:34 编辑
7071和7041美不胜收,