讨论学习贴;PP5004的使用要注意些什么~~~
75回复

一直听说5004的双追比较脆弱,如果一不小心按错了就可能要返厂维修,那究竟要注意些什么呢?什么样的按法是致命的?希望玩过的朋友给新手们介绍下经验 ,也算大家一起学习了 ,先感谢 再加分 ~~~~~~

我是小胖子 发表于 2014-7-2 02:23

版主太牛了,吾等屌丝给跪了
不是pp的双追 小表一个 玩不起好的 ;P

本帖最后由 miaow 于 2014-7-2 10:17 编辑
我当那条针和那些钮都是摆设,如果只是看着玩和用手电照了荧光以后钻被窝里看绿色没什么分别。按一下走了,再按一下停了,再按一下都回去了。真的玩坏了还要送去修理,时间最少半年以上还要花钱。要注意事情就是别玩,摆着看看就好了。万一坏了麻烦。真要玩双追,买5959。。。。。。。。

低调男人! 发表于 2014-7-2 04:51

不是pp的双追 小表一个 玩不起好的
我咋没人送呢,充分说明了问题

miaow 发表于 2014-7-2 10:16

我当那条针和那些钮都是摆设,如果只是看着玩和用手电照了荧光以后钻被窝里看绿色没什么分别。按一下走了, ...
多谢主席指点 是啊 上次看过5959以后开始迷计时 尤其是小一点的计时 真是好玩 至于双追 玩表一次总要有一只自己的双追 5959是真不错 可惜还不是我这级别能玩的起的 有机会欣赏下就已经很满足了
可能是由于双追容易坏?我发现双追手表的数量比三问还要少许多 可能也是没那么大客户群体 我想不是表疯子一般是不会多花钱买双追的

我是小胖子 发表于 2014-7-2 10:29

我咋没人送呢,充分说明了问题
说是送 不过付出了惨重代价 :'(

低调男人! 发表于 2014-7-2 11:23

多谢主席指点 是啊 上次看过5959以后开始迷计时 尤其是小一点的计时 真是好玩 至于双追 玩表一次总要 ...
5004卖贵过5959的例子现在大把。。。。。。。

miaow 发表于 2014-7-2 11:33

5004卖贵过5959的例子现在大把。。。。。。。
是啊 造价越低卖的越贵 其实说心里话 5959和3939是真的值得拥有的表 都是那么单纯 那么纯粹 做工也好 价格也平 其实33的表真的不小 尤其是复杂表 做到这个尺寸可谓及至,经典中的经典 早晚会回归 热起来

低调男人! 发表于 2014-7-2 11:23

说是送 不过付出了惨重代价
你献身了?太猛了

卖血了 :L

avr 发表于 2014-7-1 22:28

5004 按坏一只全新的,也见过朋友亲手将自己的按坏

最后总结如下,一定要按照原厂的要求顺序按,而且要按 ...
最近价格越拍越低啊,前些天香港新低哈?
听A哥教导,坚决不招惹5004,哈哈……

reverie 发表于 2014-7-2 19:51

最近价格越拍越低啊,前些天香港新低哈?
听A哥教导,坚决不招惹5004,哈哈…… ...
曾经冲动没看表下订一只5004R 钱都付了才看货 发现品相很不好 忍痛放弃 当时还被几位哥们各种安慰 现在想想 运气真的不错

低调男人! 发表于 2014-7-2 20:35

曾经冲动没看表下订一只5004R 钱都付了才看货 发现品相很不好 忍痛放弃 当时还被几位哥们各种安慰 现在 ...
追针就5959,5950:lol

都是天价 真玩不起啊 :lol

低调男人! 发表于 2014-7-2 20:54

都是天价 真玩不起啊
所以不追~~

:handshake

reverie 发表于 2014-7-2 19:51

最近价格越拍越低啊,前些天香港新低哈?
听A哥教导,坚决不招惹5004,哈哈…… ...
有新低还不捡是5004p

老表迷pp 发表于 2014-7-1 21:23

另外玩追针记得一定上满链
有的人舍不得用,上一点点链,没能量,然后按也舍不得按,按一半,反而出问题 ...
请教朱版如何用,才是正确顺序--求普及

5013 发表于 2014-7-3 02:02

请教朱版如何用,才是正确顺序--求普及
同问 :lol

等答案。。。。。。。。。

De meeste patiënten die in aanmerking komen voor een ooglidcorrectie zijn wel ouder dan 35 jaar. Nadat mijn vader een keer was flauwgevallen tijdens het wachtlopen,cheap solar lights, begreep hij dat die vieze zouttabletten toch nuttig waren als je zoveel zweette in de tropische hitte. Het was puur genieten om de race in Whistler te bekijken. Ik zie het echt al voor me dat mensen op een festival deze kleding dragen. Het duurt ongeveer 15 minuten om de vragenlijst in te vullen,color changing solar lights, inclusief het bekijken van een kort dilmfragment.
''Dat betekent zo snel mogelijk een hoogwaardig alternatief voor de Fyra. Eriksen maakt zich niet drukTransfercircus Ajax: Eriksen maakt zich niet drukDe transfercarrousel rond Christian Eriksen blijft draaien,bright solar lights, maar de Ajax-middenvelder zelf heeft momenteel hele andere dingen aan zijn hoofd. Alles was,solar lights for outdoor, op zijn rollator na,garden solar lights, weggehaald. Yibing Chen,cheap solar lights, de olympisch kampioen op ringen en eeuwige rivaal van Yuri van Gelder werd verrassend uitgeschakeld op ringen. Inderdaad is de uitspraak van de rechter zo concludeer ik na lezen in feite alleen een afwijzing van het beroep dat SLAM!
"Ze wisten niet zo goed raad met een situatie die ze me donderdag zouden uitleggen",small solar lights, aldus De Meij. De bank heeft pandrecht laten vestigen op het geld dat het Ruwaard nog krijgt van zorgverzekeraars. Volgens oud- hoofdredacteur van de Playboy Jan Heemskerk zal het label sekssymbool altijd blijven bestaan,solar light string, want schoonheidsidealen zijn van alle tijden. Maak een mengsel van de sinaasappelstukken,solar lights for fence, appel en bleekselderij en stop dit in de holte van de kip. Meneer de topcrimineel gaat nu zijn mond open doen wat er allemaal niet goed is dit en dat.
""Het is walgelijk wat er heeft plaatsgevonden. "Ik zei dat de ketting te nauw was,solar light bulb, maar Dutroux zei dat hij zijn vuist er nog tussen kon steken en hij dus zeker niet te nauw was",patio umbrella with solar lights, vertelde Sabine. Zelf ben ik groot fan van de satirische sketchshow van de VPRO en daarom deze weken op vrijdag een interview met makers Maike Meijer en Margôt Ros. opnames waren erg heftig voor de actrice,solar light bulb, die vorig jaar een Rembrandt Award ontving voor haar rol in Oorlogswinter. Moet je wel aanspraak maken op een woonlastenverzekering,small solar lights, dan kan het resultaat tegenvallen.
Ze maakt van alles mee op de randen van vreemde bedden,outdoor solar lighting, en raakt steeds meer bij de levens van haar pyjamaklanten betrokken. Hij heeft wel gekkere dingen gezien in Alkmaar. Boekje voor kleuters met hartproblemenBoekje voor kleuters met hartproblemen: Kris Krokodil heeft dat ook! "Of ze mee gaan doen,solar lights outdoors, durf ik niet te zeggen. "Robert-Jan Derksen hield net als Lafeber een vieze smaak over aan zijn eerste ronde op Wentworth.
Hij zal waarschijnlijk ook de komende twee seizoenen assistent-bondscoach blijven. Dit was een van de laatste beoordelingen die ik er schreef,solar lighting, over een Chinees. Nee,indoor solar lights, dit gaat een waanzinsrally worden,solar light bulb, maar waanzin is big business tegenwoordig…Alexander Sassen van Elsloo is oprichter van Sassen Research Consultancy Company. Zij kunnen me gaan zien als mens. Interessant was vooral z over de speelwijze,solar lights for fence, waarin nogmaals benadrukt werd dat Oranje model staat,solar lights, maar dat bijvoorbeeld ook Bayern München een voorbeeld is.