很多朋友觉得买表比买车划算 但是高级腕表的保养同样需要庞大的费用,而且平均3-4年就要保养一次,那么大概什么价位呢?正好朋友看看PP5070原厂保养的价格 洗油保养、换把头、打磨表壳、换皮带。全部下来将近20万日币,09年汇率算的话大概是14000人民币,一只40-50万的PP保养一次大概这个价位,看来跟车比也差不了太多啊,更复杂的价格更贵,很多顶级牌子等的时间一般半年最长的要等3年,所以玩表不能光考虑前期投入,后期保养维修的费用也是很庞大的,所以了解下还是很有必要的,欢迎大家举例子说明,听说朗格保养是最贵的~~~
reverie 发表于 2014-9-28 09:54
问个很二的问题:为毛保养非要换把头?好么贵~~
Pagina 2 van 14Van hooikoorts en voedselallergie heeft iedereen wel gehoord,http://www.kibalion.com/flash/index1.asp?id=new-balance-sneakers-595-hot-verkoop-meisje-usa-bruin-13. Want 28 miljoen oorlogs zien nooit een leraar. Nu staat het huidige record alweer bijna drie jaar op naam van de Jamaicaanse Usain Bolt met 9,new balance,58 sec. Om te concurreren met de zeer lage prijzen van concurrent Amazon sprak Apple met de uitgevers af om één vaste prijs voor boeken te hanteren. Het UWV stuurt deze kennisgeving in de 20ste ziekte aan werknemers om hen te wijzen op de mogelijkheid een WIA-uitkering aan te vragen,new balance sneakers. Men loopt er al een aantal jaar voorop met de zuinige modellen en doet dat in de vorm van zowel de Prius als de Auris,new balance sneakers.
Nigel is dan door,new balance dames, maar die zal vermoed ik uiteindelijk een akelige kerst doormaken doordat hij er over twee weken alsnog uitvliegt. ,new balance dames,,new balance sale,Het geeft aan hoe belangrijk het is dat risicogroepen als homo- en bimannen zich twee keer per jaar op alle soa laten testen aldus de organisatie. Om van het WK daarna nog maar niet te spreken. Op de late avond is Recht van Nederland goed voor 450 duizend kijkers. Een zwaar proces,new balance sale, want sommige tracks mag je niet gebruiken terwijl je ze heel graag wil hebben. Hierin staat wat u eist en welke bewijzen u daarvoor heeft.
De Catalanen wonnen de landstitel, de Champions League,new balance, de Spaanse Super Cup,new balance sneakers, de Super Cup en dus ook wereldbeker. De twee titelrivalen raakten elkaar even,new balance schoenen, maar hun wagens bleven onbeschadigd. Dat geloof ik niet. Schippers vindt dat altijd zorgvuldig en binnen de strikte eisen van de wet moet worden gewerkt,new balance schoenen, ongeacht de locatie. Zij maken dus extra kosten door de stijging. Maar ik weet als geen ander,http://www.derooysewissel.nl/sitemap/sitemap1.asp?id=new-balance-basketbal-1400-replica-onlinewinkel-leerlingen-nederland-oranje-4, als je het niet uit jezelf doet,new balance 574, dan werkt het niet.
Volgens the New York Times maken analisten zich zorgen over wat er met de vraag vanuit consumenten gebeurt na de uitkomst van de presidentsverkiezingen in de Verenigde Staten. Ik nam het nieuws,new balance dames, zoals heel veel mensen, erg persoonlijk op. Het bedrijf verwacht maximaal 45 miljoen euro af te schrijven en daarnaast nog eens 10 miljoen euro op een overname uit 2011. ] Het geluid dat d hout maakt wanneer het in één keer ineen krimpt,new balance kids, denk ik. Zorg ervoor dat je ze niet uit het oog verliest en beloon ze voor de samenwerking. Vorig jaar zou slechts 0,new balance dames,15 procent van de aangeboden producten als mogelijke namaak zijn gerapporteerd.
VROUW Gezond LevenHollywood is niet blij met de uitspraken van de Britse deskundigen. "De wenselijkheid blijft dat er een collectieve regeling moet komen",new balance sneakers, zei hij. De wil vaststellen of in die zaken niet dezelfde fout is gemaakt als in de zaak-Van R. We werkenonder anderesamen met het make-up merk Artecura en Omnisens,new balance sale, een merk op het gebied van luxueuze verzorgingsproducten. Je moest er mee om kunnen gaan,new balance dames, maar als je dat had aangeleerd was het een lekker karretje. Op zo'n moment zie je dat Theo zelfs voor Matthijs van Nieuwkerk een verbaal zwaargewicht is.
放大图看觉得机芯好小
danielzhang 发表于 2014-10-20 15:23
放大图看觉得机芯好小
低调男人! 发表于 2014-10-20 20:47
还是表太大了 要是40都能好不少 还有表太轻了 质感不如dato