新人交作业
169回复

本帖最后由 爱表的我 于 2014-6-11 00:11 编辑
刚入手的雅典1186-122-40, 我的第一只雅典。买了以后看了好多论坛,越看越喜欢雅典的设计和创意。

本人澳洲入手的,搞活动折扣以后差不多13万人民币。

上图和雅典迷分享






版主鼓励我润色一下帖子,实在是水平有限,但我尽力吧。

本人在国外生活,这次算是自己的生日礼物。 平时喜欢看表,但是那种没什么理论知识,只关注样子的简单欣赏。 这天恰巧收到一家以前光顾过的店寄来的活动邀请,就奔着宝珀的 6654 去了, 结果没缘分错过了。 后来试了格拉苏帝的经典款,宝珀的五十㖊限量版。然后卖家又推荐了另外2款给我,分别是雅典1186 和 芝柏的25880,都是玫瑰金的。 本人胳膊细,一开始觉得1186 45mm的表盘,自己架不住会不好看。最后戴来戴去,比来比去,觉得45mm的表盘虽然大,但是越看越好看,感觉典雅中还有点运动的激情。再加上卖家的极力推荐。最后入手。算是我第一块10大之一,今后还需努力。

最后再补几张图

你们俩。。。

MrC 发表于 2014-6-12 14:34


我知道你很short
就拿出来比比呗!!!

就拿出来比比呗!!!

showfane 发表于 2014-6-12 15:25


就拿出来比比呗!!!
大佬槍要來藏起的...不能常常拿出來,犯法的:lol

我帮你骂他了。不准他再水

恭喜楼主入好表,价格实在给力

呵呵~小丁老师专收船钟,雅典这款航海,料到会中毒。

MrC 发表于 2014-6-12 13:26


小手男,你就算了吧
雅典在产款有39、40的,停产款36都有。也很美的哦~

showfane 发表于 2014-6-12 11:07


兄弟拿下的价格真的给力!能… 空的时候帮我问问这款的钢款钢带黑盘价格吗 型号:1183-126-7M/42 ...
这几天比较忙,没上论坛。 我周末帮你去问问看。

爱表的我 发表于 2014-6-20 22:49


这几天比较忙,没上论坛。 我周末帮你去问问看。
谢谢兄弟:lol

据说这价格相当于国内四折?

danielzhang 发表于 2014-6-22 22:55


据说这价格相当于国内四折?
价格十分好

In Frankrijk stonden ook lange files op veel snelwegen. Met recht een prachtige vis en foto! Kees Prins maakt serie over Anton Mussert voor VPROEr komt weer een dramaserie aan over het leven van een bekende historische figuur. Daar wordt uitgebreid bij stilgestaan. Dit speelt zich af in en rondom de oude haven van Huizen, in het decor van de Kalkovens,flip flop slippers, het pittoreske nautische kwartier en de Botterwerf.
Die Karim en Carlijn spraken mij meer aan. Banken maken 18 procent van de regionale marktkapitalisatie uit en blijven daarmee de grootste sector,http://www.saraamlund.dk/flvp.asp?id=badslippers-arena-sneakers-goedkoop-schoenen-Interlopa-1, terwijl de banken lang niet altijd in het belang van de aandeelhouders worden gerund. Het laatste buitenlandse nieuws leest u op TelegraafDe Vlaamse krant De Morgen publiceerde daar zaterdag een artikel over. De geur,badslippers dames, de kleur en de smaak zijn afkomstig van de kruiden. Een antwoord is nauwelijks te geven zonder eerst een behoorlijk aantal tegenvragen te stellen.
Sven Kramer,badslippers dames, Chad Hedrick en Shani Davis laten de 1500 meter in Moskou aan zich voorbij gaan. "Persoonlijk vind ik dat R nooit is weggeweest,slippers pimpen, dus om te spreken van een comeback gaat mij te ver. Romantische liefde heeft weliswaar dezelfde intensiteit,slippers online, verbondenheid en seksuele spanning als gepassioneerde liefde,badslippers dames, maar de gevoelens hebben geen obsessieve kanten. Als je bijvoorbeeld aan een klassieke komedieserie werkt, ben je daar een week mee bezig en daarna is het weg. Dat is 17,1% van de hierboven aangenomen verkoopprijs.
de wolf weer oprukt en schapen zou gaan doden dan hoeft het vinden van een verscheurd schaap of misschien zelfs van dode mensen niet perse het werk van wolven te zijn! Zijn ouders en andere verwanten zijn sinds zaterdag onafgebroken bij de zoektocht aanwezig geweest,slippers online, aldus de woordvoerder. hebben ze er een probleem mee dan moeten ze met me mee of blijf ik thuisIk werk (part time, 4 dagen) en bijna zo goed als altijd lukte het wel om onze zoon (net 12) als hij vrij was en wij niet, ergens -bij oppas, een vriendje,gezondheidsslippers, nso- een dagje te laten verblijven. De bacterie die de ontsteking had veroorzaakt,slippers kopen, werd op kweek gezet,slippers kopen, zodat de kuur op maat kon worden voorgeschreven. Anzhi staat momenteel zevende op dertien punten van koploper Zenit Sint-Petersburg.
Zo kun je de kans op een meisje vergroten als de vrouw een dieet volgt dat de minerale samenstelling in haar lichaam verschuift. Kane,goedkope slippers, Nikki,badslippers dames, Osdorp Posse, Dio The Partysquad,slippers pimpen, Mala Vita,slippers online, Wolter Kroes,slippers pimpen, Dre Roxanne Hazes en Ali B. Als ik collectief spaar, dan spaar ik op basis van solidariteit tussen alle deelnemers in de pensioenregeling. Een Googlebom is een internetfenomeen,slippers dames, waarbij een groot aantal websites met dezelfde linktekst naar een bepaalde pagina verwijzen. "De ChristenUnie meent dat er betere mogelijkheden zijn om de omzet van het Stadshart weer omhoog te krijgen en wijst erop dat nu het winkelassortiment in het Stadshart voornamelijk is gericht op hogere inkomens.
Hij zal namelijk in de nabije toekomst fulltime visgids worden( de 1e in NL )en zo met Fishing Amsterdam dagjes weg verzorgen voor Sportvissers uit het hele land,flip flop slippers. In het ALIFE-onderzoek (anticoagulants for living fetuses) kijken de arts-onderzoekers of deze antistollingsmiddelen ook helpen om miskramen of vruchtdood zonder direct aanwijsbare redenen te voorkomen,http://www.vildtalarmen.dk/vild.asp?id=slippers-kennisgeving-sales-lyon-winkel-damesschoenen-0. De ideale oppepper voor een vermoeide en doffe huid. Kate Middleton krijgt mogelijk eigen kledinglijnDat heeft een woordvoerder van de Britse koninklijke familie laten weten aan de Britse krant The Telegraph. Kamer lijkt voor stoppen uitkering bij boerkaCohen deed dit voorstel ag in een interview in TrouwIn 2007 floot de rechtbank in Amsterdam de gemeente Diemen terug toen die de bijstandsuitkering van een vrouw met boerka introk,badslippers.

雅典总能让人感觉是特殊的,惊艳的~哈哈~

爱表的我 发表于 2014-6-20 22:49


这几天比较忙,没上论坛。 我周末帮你去问问看。
有结果没?我也关心:lol。

danielzhang 发表于 2014-6-22 22:55


据说这价格相当于国内四折?
是。您怎么看这价钱?

stevewong 发表于 2014-7-25 11:07


雅典总能让人感觉是特殊的,惊艳的~哈哈~
有眼光!

danielzhang 发表于 2014-6-22 22:55


据说这价格相当于国内四折?
好价格

stevewong 发表于 2014-7-25 11:07


雅典总能让人感觉是特殊的,惊艳的~哈哈~
十分正确

keer dat likejacking opgemerkt wordt tijdens het scannen van een nieuwsoverzicht, zal er een melding op het prikbord worden geplaatst zodat de vrienden van deze persoon worden gewaarschuwd dat ze voor niet op de link moeten klikken. Want Saab was van oorsprong helemaal geen autobouwer, men fabriceerde vliegtuigen. Voor de herfst en het voorjaar geldt dat de temperaturen overdag zeer aangenaam zijn: zo tussen de 15 en 22 graden. Ik had nu in mijn studio mijn eigen kunnen werken. „De klassieke bankoverval komt nauwelijks nog voor", zei voorzitter Boele Staal van de NVB eerder dit jaar. Misschien wat onbenullig, maar ik had toch verwacht dat dit een risico gebied was.
konijnen, fazanten,duiven, eenden, vanaf vandaag weer vogelvrij. ""We hebben 'nee' gezegd tegen de aanbieding van Arsenal en hij zal gewoon bij ons gaan meetrainen wanneer hij terugkeert van zijn vakantie. Het supermarktconcern noemt de nieuwe acties „buitengewoon teleurstellend" en verwijt FNV „het voeren van acties voorrang te geven boven het sluiten van een goede cao. Leg de kip in een braadslee en doe er wat olijfolie en zout en peper over. Daarnaast veel lekkers zoals aardappelpuree met broccoli, rode bietjes, boontjes,new balance sneakers, eigengemaakte appelmoes en pruimencompote. Bovendien laten de misstanden in de pluimveesector zien dat het met het dierenwelzijn in Nederland lang niet zo goed gesteld is als de argeloze burger vaak denkt.
"Zijn we met hele redactie zo blij mee: zelden zo veel kijkers gehad. De meerderheid van alle respondenten gaf daarnaast aan dat meer vrije tijd, een beter sociaal leven en quality time met geliefden ze ook meer tevreden stemt. ""Alles wat maar nodig is om de persoonlijkheid open te leggen", vervolgt hij. De SNCU, of cao-politie , kijkt of bureaus de cao na. Bij ons oordeelt een doorsnee van de Nederlandse samenleving. ',new balance, maar: 'vanaf welke locatie word ik begluurd?
Pers de knoflook uit boven een kommetje. Anders zou de eed, die ook ik zo dadelijk in deze Verenigde Vergadering zal afleggen, betekenisloos zijn. Debuut nieuwe Infiniti FX op Autosalon van GenIn Zwitserland, waar het hoofdkantoor van Infiniti is ondergebracht,new balance schoenen, staat de kakelverse FX. denk dat we vooral heel erg aangetrokken worden tot verhalende liedjes vervolgt ze. De private investeerders hoeven zich als stille vennoot niet te bekommeren over het beheer van hun boot, die verantwoordelijkheid ligt bij de rederij. Vervroegd pensioenVooral onder ouderen die al met vervroegd pensioen zijn, worden problemen verwacht.
En dat is te horen, Darkling, I Listen is voortgekomen uit een gezamenlijke inzet. "Volgens Van der Meer leidt dringend reparatieadvies veel minder tot een directe opdracht voor de vervanging van banden,new balance dames, uitlaten of andere onderdelen. Het in het park is beslist niet saai. Vaak worden niet houdbare producten flink afgeprijsd aangeboden,new balance 574. nl van De Telegraaf SparenDe Nederlandse overheid besloot om de dekking van het zogeheten depositogarantiestelsel (dgs) voor sprs te verhogen van bijna 40. Zet in de arcadeboog ook wat stipjes.