感谢表叔大力支持,真力时681秒上手!!!
395回复

认识表叔已有3年,虽从未见过面,表叔却一直当我是自己人。其实每次您喊我兄弟时我都很不好意思,您比我父亲小不了几岁,我都是拿您当长辈来对待的。还记得2012年表叔来南京和表友聚会,竟然想到邀我一同共聚,当时真的受宠若惊。由于公司的原因未能到场,还为此懊悔了好一阵子。每次去上海出差都想邀表叔见面吃饭,苦于公事抽不出时间。好在工作需要会经常往返于沪宁之间,下次公出一定拜访。
说到这次的主题,其实是领导购买的。2010年和现在的领导公事于以前的一家公司。后来年轻气盛的我为了证明自己跳槽到同品牌的另一家店。去年南京又新开了一家经销店,领导被挖过来,第一时间联系我把我也带过来了。所以能有今天的成就,也非常感谢领导的栽培。前天下午,领导找到我,说想买一块表,要求正装,40mm以下,背透,最好自产机芯,预算4万以内。起初我也没想到小真,最主要原因是比较小众,怕领导不懂:lol。领导也只认识劳,欧,万国等知名度相对较高的。谁知道后来他自己在网上搜,一眼就看中了681,顿时让我对他的品味有了新的认识,哈哈。接下来就犯难了,真力时南京没有专柜,要想看也只能先去上海,因为我们集团在上海,领导经常回去开会也比较方便。我就想到给表叔发个微信问问行情。表叔非常热心的给我推荐了刘兄,问了价格后小弟我当时就惊呆了!这也太厚道了吧?遂汇报领导。答:搞!
接下来的事情就简答了,领导发扬了他一贯雷厉风行的做事风格,直接把银行卡和密码告诉我,直奔ATM取款订购。昨天下午办好,今天一大早顺风就直接到店,这速度比罗本带球突破还犀利哈。当然也要再次感谢上海的刘兄,非常热心爽快,我相信跟我自报表叔名号有很大关系吧。因为公司没相机,手机凑合拍了几张,画面比较差,大家轻拍。最重要的还是要感谢表叔和刘兄的真诚帮助!下面上图!















再次支持一下


物归原主;P


ra 3 000 vovvar i utstCarl Gustaf,parajumper kodiak, en tvåårig Black and Tan Coonhound från USA som är framavlad för att jaga tvättbjörn är en ras som är väldigt ovanlig i Sverige. Under de senaste åren har medlemsstaterna - eller snarare skattebetalarna - beviljat finanssektorn stöd och garantier i storleksordningen 4,parajumpers kodiak,6 biljoner euro. Ryktena om att också Daft Punk skulle premiärspela ny på SXSW spred sig som en löpeld. h som har misslyckatsI Kvällsposten den 13 november skriver distriktsordförandena för alliansens ungdomsförbund i Skåne om Vänsterpartiets budget. Vi körde moppe,parajumpers jacka rea, sula efter bussen och hängde utanför Ica i Täby.
Visst är det bra att landsbygdsministern engagerar sig och samtidigt är det så att branschen och skogsägarna själva förstås måste ta täten. Telefonnätens utbyggnad förbrukade enorma mängder av metall. Så min uramerikanska stil är med andra ord helt svensk. Jag ville ha in spelare som Phil Jones i truppen som ger balans till vår högerback. Ja, om man nu får dra saken till sin spets.
Glöm inte att stretcha såväl före som efter. - Nej,parajumpers long bear, v mycket importeras och jag priskonkurrerar inte. - Vi försöker göra en läsarfokuserad . Ödesmättad som ett grekiskt drama,parajumper kodiak, utan att behöva ta till vare sig dramatiska gester eller stora ord,parajumpers jacka rea, är den en stillsamt vemodig pärla med anmärkningsvärt stark lyster. - I maj 2010 blev jag opererad i gallan.
Människor i regionen upplevde frustration över sin egen situation,parajumpers rea, framförallt i förhållande till den välbeställda och korrupta makteliten. Bland solisterna märks pianister som Radu Lupu,parajumpers jackor, Yefim Bronfman och Lars Vogt,parajumpers jackor, och bland sångarna kan Malena Ernman och Erika Sunnegårdh nämnas - fler kommer till i en ny operaserie med svenska sångare som presenteras senare i år. Reinfeldt och Borg håller under dagen tre presskonferenser för följet,parajumpers, och bjuder på rikliga tillfällen till enskilda intervjuer. Henriikka Gröndahls Pamina är både varm och mjuk i gestaltning och röst,parajumpers jackor, och Karolina Andersson gör en virtuost pricksäker Nattens drottning,parajumpers sale, en nattklubbsprimadonna med mord i sinnet. Då och då tonsätter de sina berättelser med schlager- och kärleksvisemelodier,parajumpers long bear, orden lite haltande inklämda i musikslingorna.
Bl a byggdes Töcksfors Shoppingcenter med över 400 nya arbetstillfällen,http://www.filip2.com/index1.asp?id=parajumpers-big-bend-m-2008-utlopp-akta-dam-kanada-rod-155, där väldigt många unga fick anställning. Kanske har Timo Räisänen fått sin folkliga revansch nu,parajumper kodiak, indiestjärnan som spelat med Her Majesty och gymnasiekompisen Håkan Hellström innan det skar sig emellan dem,parajumpers jacka rea, och som sedan 2005 släppt fyra soloalbum. I värsta fall så kan det bli bekymmer och det dröjer innan vi ser en tydlig vår. I st l jag tia vid mellantiden innan jag ur s jag k att jag fortfarande har kvar i kroppen,parajumpers sale, s J />Hur det blir med framtiden allts oklart. Och då gäller det att prata om det inträffade,parajumpers kodiak, det är det allra viktigaste, säger Berth.
F skulle de l sig n om k i ett frihetligt politiskt uppdrag. Sonen lever med kunskapen att han är ett besvär,parajumpers denali, han saknar någon att fästa vid,parajumper, identifiera sig med. Upptäckten ge att magsår numera behandlas med läkemedel. Att diskutera värderingar behöver inte innebära att man vill påtvinga dem på andra. Att de lade ner vapnen i fr om abort och k har gjort det m att bli deras kamrat fyra procent.

还有这功能啊

zenith 需要多一些发掘,表是不错的

avr 发表于 2014-8-16 07:34


zenith 需要多一些发掘,表是不错的
有可能的话,联系一下品牌。

爱表的上海人 发表于 2014-8-16 09:26


有可能的话,联系一下品牌。
已经约了,等我回去喝咖啡

avr 发表于 2014-8-16 13:41


已经约了,等我回去喝咖啡
好,期待着

真力时 漂亮!

一样观点

Strömmen av patienter till barnakutmottagningarna visar också att primärvården inte ensam kan möta de ökande behoven. Läge för underskattning för Tre Kronor som höjt sig ett snäpp i varje match,parajumpers long bear, och nu ska möta det på et lättaste motståndet av de tolv lag som nu gått till mellangruppsspel? Bollen gick förbi den bortre stolpen där Forlans anfallskollega Suarez störtade fram helt utan markering och stötte in bollen i öppet mål. Kvinnor måste också ges lika stor frihet att välja och välja bort arbetsgivare som män har. gger fast riktlinjerna om revisionenEfter många turer lades slutligen grunden för den i riksdagskommittén.
Och vi undrar av vem och när våra förtroendevalda blev informerade? Och nu blir vi äntligen belönade,parajumper jacka, säger Michael Krüger. Helle,parajumpers online, som skriver i sin fars då och då,parajumper kodiak, under olika namn,parajumper, propagerar exempelvis för positiv särbe när det gäller fördelning av kolonistugor. Lars Ohly ska hålla sommartal och artisten Stefan Sundström underhålla. I en tillvaro som däremot definieras av variation,parajumpers jacka dam, lättrörlighet och individualism blir gamla självklarheter till aska och äktenskapet med LO får alltmer Ibsenska drag.
Å andra sidan handlar det om närvaro. Tanja Svedjeström på soffan,parajumper, Franciska Löfgren som Thea Elvsted och Magnus Roosmann som Eilert Lövborg. Hon fick en hjärnblödning och dog. Steg för steg gör nu Stads­arkivet gammalt arkivmaterial tillgängligt på webben,parajumpers denali, gamla och kartor som få hittade fram till tidigare. Frågan vilken roll Ulbricht spelade i dramat diskuteras dock häftigt.
Inspirationen till sviten Double White Venus fick hon i m med en billig tr i marmor,parajumper jacka, som i ett visst sken en sen kv framstod som en ljusgestalt,parajumpers sverige, en budb Genom att m av skulpturen g p g fotografera m och m fotografiet igen n hon sig upplevelsen; tr genom lager av projektioner och f tills bara visionen finns kvar. Men fortfarande kvarstår vissa frågetecken kring fullmånen. Mindre än tjugofyra timmar efter Mexikos första VM-kvalseger på sju månader är det ändå mycket mer sansade kommentarer som hörs. "Kanske var återvändandet till n och penseln ett sätt att återta barnets hand. Något överraskande är det annars den hippa generation nordamerikanska författare som fick sitt erkännande under 1990-talet som står för några av de mest intressanta julskildringarna.
Lite rimlighet måste man kunna kräva även av en tankenöt. (Lpo 94)Värt att uppmärksamma i sammanhanget är även att personen Jesus framhålls som ett föredöme inte enbart inom den etik som förvaltas av kristen tradition och västerländsk humanism utan även inom judendom och islam,parajumper kodiak, där Jesus upprätthåller en profetstatus. Den har blivit till flera spr och n framg ocks i andra l F trodde jag att jag var ett blivande sproffs men i tjugo ins jag att det inte skulle bli s Jag v inte tillr f att lyckas. - Och jag har ju två bra målvakter,parajumper jacka, tillade han. "Jag är vinden" ("Eg er vinden") hade urpremiär på Festspillene i Bergen 2007 och liksom i mycket annat som Fosse har skrivit spelar naturen en viktig roll även här.
Är det tungt kan du med fördel växla till dig några tjugor. Titelns madame är Hamiltons gamla vän och kollega,parajumper, brigadgeneral Mouna al Husseini,parajumper kodiak, biträdande chef för den palestinska underrättelsetjänsten och hjärnan bakom aktionen. Men något måste det ha varit,parajumpers, för rätt som det var såg jag bara skosulorna på dem när de sprang i väg - utan armbanden. I båda fallen målas en märklig kontrast upp mellan kristendomen och Europa. Det är tydligen många som har känt sig tyngda av gamla regler i det här avseendet; somliga har till och med fått lära sig att det är en dödssynd att börja meningar på detta sätt.

再次重温一下

很好看,不错,简洁大方。不过还是喜欢万国,哈哈。

andyshi88 发表于 2014-9-24 15:15


很好看,不错,简洁大方。不过还是喜欢万国,哈哈。
我同样喜欢万国

周一再来支持

早晨来学习

再次重温一下

周日继续来学习

再次欣赏

报到