艰苦朴素汉堡包
17回复

纪念第一次用手机版。

怎么最近大家都戴sinn

怎么最近大家都戴表·····

好大的汉堡

硬菜,会不会硌牙

汉堡看起来怎么那么干瘪。。。:lol

很大很软。我拿起来正要一口咬下,想起应该先表态。

MrC 发表于 2014-7-4 07:52

怎么最近大家都戴sinn

套用一句英文,It's a Sinn。

Brooklyn Athletic Club的Clubhouse Burger,号称休斯敦第一汉堡包,好吃,就是有增肥罪恶感。

接着来,Del Frisco's Grille,也很好吃。

就这一个吃不饱

最近狂吃french fries...

大汉堡看着就好吃。。。。。;P。。。看看算了,跑步去了

这一个抵两个。吃一顿顶两顿,真的是顶两顿还不止,晚饭就没吃,到半夜都不觉饿,热量巨大。

忍不住也点了开胃的点心,不过那就一点点,没多少热量。

其实吃这种食品很不健康。好在回到家一称重量,还减了两磅。:D 这就是出门的好处之一,舟车劳顿,有效减肥。

好久没吃这样的综合性食物了
我现在的食物都很简单

De Griekse economie zal dit jaar meer krimpen dan eerder aangenomen,slippers 95456,slippers kopen. Op bijzondere wijze belandt Jeremy op het eiland Magistraal waar hij met vreselijke wezens maar ook hoopvolle ontdekkingen te maken krijgt,http://www.saraamlund.dk/flvp.asp?id=badslippers-billow-Florent-rolando-usa-schoenen-korting-2. Gelukkig bestaan er (nog) geen wetten die het mogelijk maken beslag op je aandelen of het uitgekeerde dividend te leggen,goedkope slippers. Bovendien moest de Fransman zijn excuses maken aan Robben,slippers kopen. Sony Animation slaat fantasievolle weg inVoor de animatiestudio wordt aan het script van Secret Histories gewerkt,slippers kopen.
Vanaf dat moment was ik verkocht. In Belgi毛 groeit het aantal opleidingen ook snel. Zijn de consequenties voor het bedrijf echter duidelijk merkbaar,slippers kopen,goedkope slippers 162428, bijvoorbeeld omdat er een deadline gehaald moest worden of de werknemer is ook te laat voor een afspraak met een zakenrelatie dan ligt het meer in de rede de werknemer een formele eerste waarschuwing te geven. Ten eerste is de setting een stuk interessanter: de spelwereld is een vervallen versie van de die wij kennen,badslippers, met overal zombies en andere nare beesten. Op de achterzijde zitten rubberen voetjes zodat de tablet niet wegglijdt als je hem neerlegt op een glad oppervlak.
Spinazie maaktVan spinazie word je sterk,slippers pimpen. Zoals 'bezield' zijn en 'je hebt me op mijn ziel getrapt',gezondheidsslippers. Hij werd onlangs gearresteerd,slippers online. De club heeft namelijk slechts vier buitenbanen en zeven weken toptennis zou te veel ten koste gaan van andere spelende leden,http://www.rillo.skronholm.dk/skr.asp?id=badslippers-aanbieding-bio-heren-verkoop-winkels-0. Die zitten in je spiermassa waardoor je letterlijk kannibaal wordt: je eet je eigen lichaam op,slippers online.
'Ik ben de hele dag met eten bezig'AMSTERDAM - Caroline heeft de prijsvraag: win pakket met onze voedingsdeskundige Rolien Scheepbouwer,badslippers. Niemand weet bij moordzaken precies wat rechercheurs uitspoken,slippers pimpen. In 2008 zijn twee pilotprojecten op het gebied van fraudebestrijding gestart in Bankras Kostverloren,http://www.mollongen.se/molll.asp?id=badslippers-uitverkoop-lulu-outlet-Officiële-Website-Booty-3. Dat was dat Floortje en Ellen de meeste stemmen hadden een paar shows voor de Finale en toen kwam Raffaela daarna ineens opstomen,flip flop slippers. Zij denken dat steeds meer presentatoren via allerlei bv en productiebedrijfjes alsnog hoofdprijs binnenslepen,badslippers dames.
Lubbers: 鈥濴aten we nu geen spelletje zwartepieten over het verleden. Zonder God was Megadeth er niet meer geweestHet nieuwe album van Megadeth heet Endgame. Hier is geen schelm aan het woord,slippers kopen,goedkope slippers 53454, maar een even irritante als kwaadaardige idioot die zijn kop niet houdt. vlucht van een toestel als de Solar Impulse door het drukke Europese luchtruim en een landing op een internationaal vliegveld is een ongelooflijke uitdaging aldus Borschberg. We volgen alles via de TV en mijn mobiel staat gelijk roodgloeiend; mijn ouders en zusje willen gelijk weten of we al van de tsunami waarschuwing hebben gehoord en ze zijn niet blij dat we op Koh Phi Phi zitten.
De Dierenambulance ving het dier nog wel,slippers dames 146935,gezondheidsslippers, maar moest het kort daarna laten inslapen. De wilde detectivesWilde detectivesRoberto Bola geprezen roman nu in voordelige editie. De concerten hebben grote interesse gewekt bij in Maryland,gezondheidsslippers, New York en New Jersey wonende Turken. Dus hij ging er juist vanuit dat 铆k de kinderen naar bed zou brengen. ""Al snel vertelde ik hem van mijn scheiding en mijn kind.

口水一地啊

我怎么看到有培根。。。不素啊