老表迷PP就算啃方便面也要买的表是哪款?
9回复

探秘劳力士2014热品——全新切利尼


漂亮漂亮

本帖最后由 吴先生 于 2014-8-7 15:38 编辑
我正好相反,钱再多也不能买的就是这款,
还有我要说:来表态就要表自己的态度,不要为了宣传而表态,不要为了讨好代理而表态,要为了自己是一个爱表的人来“表态”

吴先生 发表于 2014-8-7 15:24


我正好相反,钱再多也不能买的就是这款,
还有我要说:来表态就要表自己的态度,不要为了宣传而表态,不要 ...
这款还行啊 很好看 兄弟不喜欢不能阻止别人也喜欢啦:lol

M豆 发表于 2014-8-8 16:31


这款还行啊 很好看 兄弟不喜欢不能阻止别人也喜欢啦

我没有阻止别人喜欢,我只说自己的故事,记得是故事,千万别信我说的故事:)

欢迎其他各位继续你们的故事,我听着:handshake,至于信与不信就是我自己的事了,但愿故事我爱听:)

吴先生 发表于 2014-8-8 17:53


我没有阻止别人喜欢,我只说自己的故事,记得是故事,千万别信我说的故事:)

欢迎其他各位继续你们的故 ...
任何一件商品有人喜欢有人不喜欢这个很正常 但是非把喜欢说成吹捧 我相信PP不是这样的人

说吃方便面确实夸张了
我自己喜欢那只白面小三针,没其他功能的。
*
劳力士,现在看,我依然有浓厚兴趣的只有DD。
*
此外,截至目前,劳力士没有给过我一分钱,可能是我的影响力远远不够。

有PP的地方必有吴先生:lol

Spanje mocht in de 54e minuut even hopen op een wonder,new balance dames. Banken die gevestigd zijn in de Unie, Noorwegen, IJsland of Liechtenstein en die in Nederland vanuit een bijkantoor werken vallen onder het depositogarantiestelsel in hun land van herkomst. uit Fluterschen bij Bonn zelf zweeg sinds zijn aanhouding in augustus. Maar dit mooie kruid met madeliefachtige bloempjes, heeft nog veel meer bijzondere eigenschappen. Sinds 2004 wordt elk voetbaltoernooi een extra omzet in de supermarkten van circa 50 miljoen verwacht. Kort nadat alles vorige was bezorgd,new balance, werd Ferdaus opgepakt.
Hij kreeg de nieuwe kinetic Designlijnen mee van de andere recent geintroduceerde Europese Fords en dat is niet beperkt tot de buitenkant van de nieuwe kleine Ka,new balance sneakers. ''Het zijn verse producten die je niet kan bewaren. Als je later terugkijkt zul je versteld staan over je resultaten! EconomieHet van de Henry Ford met de assemblagelijn is de meesten niet onbekend,new balance 574. " De bewoners zijn tijdens de brand ge De brandweer wist de seniorenflat te redden,new balance schoenen. " Heidy: „Om er door een goede voorbereiding samen een leuke week van te kunnen maken.
Dat heeft premier Mark Rutte vrijdag bekend gemaakt. Scholieren deelden namens de gemeente chocolademelk en koekjes uit. Ik heb plankenkoorts, dus ik heb een soort ruggensteuntje nodig. Calorie doneren aan een goed doelBikkelharde drillinstructors motiveren de mensen harder, sneller en hoger te gaan. Ik heb de indruk dat het daarom minder leeft. Met vlakke hand en niet heel hard, maar toch.
De overige 35% heeft woensdagavond, met een bak chips op de bank, weer genoten van de show. Per aflevering trokken de kijkcijfers flink aan. Met alle respect naar Filip: maar deze heeft echt talent. " Op de vraag van een verslaggever of hij zich nu gaat gedragen, zei Badr "ja". Dit kwam voor mij op een ideaal moment. Deze week hebben VVD en PvdA tijdens de formatiebesprekingen een akkoord bereikt over het sneller verhogen van de aow-leeftijd.
In de eerste aflevering gaat Ruby op stap met Katja Schuurman. Deze nieuwe Nederlandse musical is naKiss me KateenEen Wintersprookjede derde voorstelling in M-Lab's Shakespeare- drieluik. Volgens het bekende Duitse blad Spiegel krijgen bondskanselier Angela Merkel en de Duitse ministers een ander vaccin toegediend dan de rest van de Duitse bevolking. Europa breidt zwarte lijst vliegtuigmaatschappijen uitDe Commissie heeft de zwarte lijst van vliegtuigmaatschappijen die geen vluchten naar de EU mogen organiseren met een flink aantal uitgebreid. Dat is een gebruikelijke truc in Itali ook:- Eyeworks gaat nog heel wat Dromen verwezenlijken. Ik herkende de twijfels en het vage schuldgevoel als beiden de veertig naderen.