FPJ 本人也来贺词 牛逼
20回复

本帖最后由 avr 于 2014-4-15 12:50 编辑
点击大图,可阅全貌



小网站开张又有猛人祝贺,牛啊

强。:victory:

F.P.强。:D

厉害,:lol

面子太大了,哈哈。。。

很强大呀

很快有表态专属的FPJ表款了

这个超级强大了
估计还有更强大的吧。。。

老表迷pp 发表于 2014-4-15 15:18


这个超级强大了
估计还有更强大的吧。。。
哈哈 还有

剧透

期待。。。

期待。。。

老表迷pp 发表于 2014-4-15 15:18


这个超级强大了
估计还有更强大的吧。。。
搬个小板凳,坐等!

陈版要不要把本版的中文唤作爱麸皮强

danielzhang 发表于 2014-4-19 01:48


陈版要不要把本版的中文唤作爱麸皮强
哈哈,这个好是好,就怕不好认。现在的人呐,汉语水平普遍低。

要不叫阿福皮强,好认好记,带点地方口音,乡土气息更浓郁些。:lol

如果在严肃认真并且尊敬的基础上加一点点幽默,不太过份,还是叫F.P.强,简称强牌。;P

老表迷pp 发表于 2014-4-15 15:18


这个超级强大了
估计还有更强大的吧。。。
美国总统奥马巴携联合国各国首脑一起发来贺词,恭喜表态网早日成为世界第一钟表网:lol

北极熊猫 发表于 2014-4-16 22:39


搬个小板凳,坐等!
搬小马扎和熊哥一起等:lol

厉害厉害

好帖要顶,楼主的头像还是不错滴

Hieraan zijn geen kosten verbonden. Dat zeggen volgens de aanklager ook andere verdachten,solar light, die woensdag,small solar lights, donderdag en vrijdag terechtstaan. Met als absoluut dieptepunt God Is Love,indoor solar lights, waarin Karen Peris zingt "God is love and love will never fail me". Welk kind komt er nu niet graag vroeg z nest uit? 'Agressie tegen dieven door stoere VVDDat stellen de PvdA en de SP woensdag in De Telegraaf.
Leden van het Hogerhuis - het Britse equivalent van onze Eerste Kamer worden benoemd of hebben hun plek geërfd: in de toekomst moet het voor 80 procent uit gekozen leden bestaan,landscape solar lights. "Uiteindelijk blijkt de kwaliteit van de garantie in een dergelijk gestructureerd product uiteindelijk ook af te hangen van de aanbieder,solar lights for outdoor. "Er was een tijd waarin iedereen bang was belaagd te worden op straat voor het dragen van bont,colored solar lights. stop die prijsstijging dat help niets,solar lights for garden. Nu heb ik alle tijd om me te focussen op mijn carrière en Nederland te laten zien dat ik meer in mijn mars heb dan alleen schaatsen single 'Love you more' is vooralsnog alleen te downloaden en op diverse downloadsites zeer populair,decorative solar lights.
We gaan ons concentreren op valtechnieken />Op deze manier leren senioren hun val te breken door als het ware tijdens het vallen te rollen. De Harvard School of Health is het daar echter pertinent mee oneens,outdoor solar lighting, zo meldt het instituut vandaag naar aanleiding van de publicatie. De kinderen deden er altijd zo moeilijk over dat ik ze uiteindelijk minder en minder kocht. In Noord- en Oost-Nederland werden zondag paasvuren ontstoken. ''Hij vindt dat de Europese Commissie voorbijgaat aan de impact die dit voorstel heeft in Nederland.
" Voor het meewerken aan de moord op een in 1998 verdwenen tienerpaar is Maccione destijds veroordeeld tot negentien jaar gevangenisstraf. 35 Kronk's New Groove /Keizer Kuzco 2: King Kronk (Disney XD) [NL]Na zijn wilde avonturen met Pacha en keizer Kuzco is Kronk vol goede moed een nieuw leven begonnen als chef-kok in zijn eigen restaurant. "Ik wilde eerst alles op een rijtje hebben",solar light bulb, aldus al-Assad. Dat is fantastisch,best outdoor solar lights, want zo raakt de traditie niet verloren. De openhartige en vaak innemende manier waarop kinderen over hun ouders praten levert verrassende en grappige confrontaties op,mini solar lights, maar geeft soms ook stof tot nadenken.
Homo niet alleen omstreden voor islamHomoseksualiteit is nog steeds een heftig onderwerp in onze maatschappij. Volgens Steenbeek heeft minister Stef Blok (Wonen) zich tot nu toe verbonden aan het regeerakkoord,patio solar lights, maar zou hij daar snel vanaf moeten stappen. Vroeger hadden vrouwen minder mogelijkheden. Met een veeg naar links verschijnt het applicatiemenu. Ik was gisteren nog bij een slijterij die nagenoeg geen speciaalbier in de aanbieding doet,solar lights for patio, maar het afgelopen jaar wel met 200% in de verkoop ervan is gegroeid!
We hadden al bijna een lentegevoel. Het zou mooi zijn als dat dan een Nederlander is. Het maakt hen erg bezorgd,solar lighting system, en terecht vindt dr. Nog steeds bouwen ontwikkelaars en aannemers in dit land huizen en appartementen die mensen niet willen kopen,solar lighting, omdat ze op de verkeerde plek staan,outdoor solar lights, omdat ze verkeerd zijn ingedeeld of te klein zijn,solar lighting outdoor, of geen tuin,best solar lights, balkon of terras of berging hebben. Er moet een manier zijn om meer rust te creëren in mijn hoofd en lijf.

FPJ看着眼熟哦。有没有和费天王风格近似。:lol