今天你戴哪一只表呢?
366回复

个人非常喜欢,在日常生活中,观察手表的状态,发现它们的美。

希望这一帖子可以一直延续,延续。。希望大家都来接力。:lol

虽然帖子发在精工版,但其实品牌不限定,本来,爱表玩表,就不应该自己局限自己,只要是美表,都来分享吧。

今天我戴的是一支70年代的精工潜水表,6159-7000,36000超高频,300米潜水。

背景是南京西路上海美术馆。


子龍 发表于 2014-6-12 14:13


祇得一祇GS..已經上過了

還是給太郎毒的
何时来拜见我~

这只好看~~~~

欢迎回归!!

Zorgverzekeraars Nederland (ZN) heeft begrip voor de soepele opstelling van sommige verzekeraars,new balance dames, zegt een woordvoerder. Toen dacht ik ook echt even nou ik zie de schade morgen wel. Tot een paar en geleden. Cacao en optimisme goed voor gezondheidDat is gebleken uit een langjarig onderzoek van de Wageningen Universiteit en het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM). Vorig jaar zijn ongeveer 16 miljoen tablets verkocht,new balance, dus als dat verdrievoudigt,http://www.imoc.pt/reports/repot.asp?id=new-balance-sneaker-891-verkoop-onlinewinkel-jongen-zweden-marine-6, is het nog een relatief veel kleinere markt. Soms worden met diabetes door scholen regelrecht geweigerd,new balance.
"Ik heb het gevoel dat het bordeelverbod hier via de achterdeur opnieuw naar binnen sluipt. Drie mensen moesten het rijbewijs inleveren. Vlak voor rust had een poging van Gündogan debutant Kenneth Vermeer al gepasseerd,new balance sneakers, maar voorkwam opnieuw Heitinga een treffer van de ploeg van Joachim Löw. IntiemMet een dikke buik voel je je niet op en top sexy en is de zin in seks ver te zoeken. En het idee dat wij straks tegen ze gaan vechten,new balance, komt volgens mij uit één of andere Hollywoodfilm,new balance 574, die ooit daarover gemaakt is. "Matthew vertelde verder in het interview dat hij verheugd is dat Armstrong weer als een vrij man zijn kan oppakken na de veelbesproken bekentenis bij Oprah,http://www.nigeriapavilion.com/canada/Canada.asp?id=new-balance-voetbal-1300-hogekwaliteit-onlinewinkel-vrouwen-usa-roze-1.
Is dit met opzet gedaan vanuit het programma om iets van spanning toe te voegen,new balance schoenen, of is Lenny echt de favoriet? Zo zouden de bodemomstandigheden automatisch gecontroleerd kunnen worden zodat de ideale locatie voor een gewas berekend kan worden. Voor 37 procent draagt ook goede bij aan een ontspannen omgeving. Door een medewerker van de Delta is geconstateerd dat de stroom,http://www.soundinvest.se/bilder/iNfTTQ.asp?id=new-balance-basketbal-996-verkoop-fabriek-meisje-china-groen-1, die nodig was voor de kwekerij,new balance 574, buiten de meter om werd afgenomen. Tradities van het mixen van bierIn Nederland wordt het gezien als een vloek op het bier om dit gerstenat te gaan mixen met een andere drank. Volgens de woordvoerder is dit te danken aan het prikkeldraad dat het bedrijf rond zijn schepen wikkelt,new balance kids, het grote aantal schepen dat door het risicogebied vaart en ,new balance,,new balance kids,een flinke dosis geluk''.
Blauwe,new balance sale, groene of bruine randen aan de leverkaas? Hieronder een korte uitleg over het akkoord. Dat is mede dankzij de Nederlander Wouter Barendrecht,new balance sneakers, directeur van Fortissimo dat de internationale verkoop van Home Song Stories verzorgt. Lees verderHet stropen van beschermde diersoorten is een bezigheid die voornamelijk wordt geassocieerd met exotische landen in de tropen,new balance kids, de gebieden waar de meeste iconen van internationale natuurbeschermingsorganisaties . Stel nou dat je de mazzel hebt dat de film ook een succes wordt. Maar de EU kan helpen door regelgeving,new balance dames, door subsidies en de miljardenbudgetten voor research en door te stimuleren en te coördineren.
„We hebben in Rotterdam twintig tot vijfentwintig man personeel ingezet om de kopers te kunnen voorzien van de apparaten",new balance dames, zegt een woordvoerder van T-Mobile. Wij en de kinderen samen met het gezin van mijn broer. En vlak voor deze tweede zwangerschap kreeg Wendy een miskraam. "Ik denk niet dat iedereen daar nu zo juichend over is. Ik wil hem horen lachen en ik wil dat hij me vasthoudt. Eigenlijk wilden wij ons oude appartement verkopen en dachten daarvoor circa 330.

毒皇回歸

gorlz 发表于 2014-9-8 00:00


能发这么好的帖子,太谢谢了



有空常来!!

周三报到...大家好


今天这祇

周四报到...祝大家生活愉快

报到!!

周六愉快..大家好...版主好

版主好,祝大家周一愉快...

签到。

版主,各会友....祝国庆假期愉快

子龍 发表于 2014-10-2 13:43


版主,各会友....祝国庆假期愉快
同乐。

国庆第三天报到...大家好

祝版主,各位会友周末愉快

今天这祇

国庆来支持

还在床上没有戴表,哈哈