15块包邮的微距。
20回复

试试看效果,好像还行,可是手抖的厉害:-D。

今天也去买一个:lol

买好了上作业。等你。

lu太多了,所以手抖?

U4215267 发表于 2014-7-10 07:20


买好了上作业。等你。
没表啊,要不借您的拍:lol

MrC 发表于 2014-7-10 07:38


lu太多了,所以手抖?
同问版主为什么手抖

danielzhang 发表于 2014-7-10 20:35


同问版主为什么手抖
帕金森吧

danielzhang 发表于 2014-7-10 20:35


同问版主为什么手抖
因为想你睡不着神经衰落。

你吧!

小便时候抖的厉害么?

wwj050 发表于 2014-8-7 15:21


小便时候抖的厉害么?
你来了?把你的劳发上来。

1111111111111

超哥??????

抖了.....別上太多;P

子龍 发表于 2014-8-9 13:46


抖了.....別上太多
结扎了就不怕了。

U4215267 发表于 2014-8-8 23:06


超哥??????
超哥是乡村爱情

超哥是村里的流氓,村霸,痞子。

Idag står vi med talrika effekter av tidigare decenniers kortsynthet,parajumper kodiak, inte minst orsakade av den kanske mest kortsiktiga mänskliga aktivitet som existerar: krig. Men hur det med demokrati "Demokratisk fostran" en h i skolan, men vad f eleverna egentligen l sig - p djupet? Hon har också talat med personer som har insyn i Knutby församlingen för att skapa sig en uppfattning om hur barnen har det och vilken uppfattning om barnuppfostran som finns. Det jag håller på att läsa är rent ut sagt taffligt skrivet. Jag har alltid haft en förkärlek för vita väggar och det har alltid varit så enkelt och säkert att måla vitt,parajumpers sale, men nu har jag sett så många inspirerande lösningar på väggfärg/tapeter att jag nu har bestämt mig för att prova något nytt.
- Därefter visas reprisen av Hej hej sommar från morgonen. Med fyrkantiga,parajumpers denali, runda eller vridna stolpar,parajumper kodiak, vitt,parajumper long bear, svart eller silverlackat,parajumpers jacka dam, med eller utan glas,parajumpers, för inomhus- eller utomhusbruk. - Jag ge en hel del fynd på olika loppisar när vi var på Kymmendö,parajumper, säger Louise nöjt och visar den fina antika handelslådan som blivit omvandlad till bord vid sitthörnan i matsalsdelen. De som smugglar i stor skala har heller ingen st moral n det g vilka de s till. År 1698 reste svenskarna Holy Trinity Church nära nuvarande staden Wilmington.
Ett inslag i den senantika utvecklingen som illustreras vältaligt redan av de agerandes namn i källmaterialet är vad som kallats den romerska statens och framför allt härens "barbarisering",parajumper kodiak. Det är inte direkt en slump att när skribenterna för Chelseas officiella hemsida skulle sammanfatta Marins tid i klubben så blev de så desperata att de började svamla om hur bra han hade varit på den senaste USA-touren,parajumper long bear. Enligt Brå skulle stölderna minska generellt om hälarnas antal minskade. S det var bara att ta fram curlingkvasten och sopa isen s jag fick n uppgift,parajumper long bear. Men hon kom på att hon brukade gilla handarbete även om det var många år sedan,parajumper kodiak.
Att döma av dessa så är det i praktiken företagen själva som avgör vilka uppgifter som EKN ska lämna ut om sina export ­ garantier. Det råder ingen tvekan om att hans frånfälle har gjort det offentliga samtalet lite torftigare. Han får på sin kvarn i Dagens Nyheter (27/4). Däremot bör ett svenskt erkännande kombineras med förklaringar av palestinierna om till exempel huruvida den palestinska statens gränser är isoriska och om vem som är ansvarig för de områden som inte kontrolleras av den palestinska regeringen,parajumpers outlet, som till exempel de israeliska bosättningarna. Om några veckor har Lik som män, en nyskriven dansk pjäs med Reine Brynolfsson och Mikael Persbrandt,parajumpers online, premiär på Vasateatern.
• Sedan Sten Nordin blev finansborgarråd i Stockholm 2008 har mindre än 200 nya studentbostäder färdigställts. Vår vision om framtidens Europa måste bygga på samarbete på så många områden som möjligt och måste alltid utesluta möten på slagfältet. Via blandband nådde annars osynlig musik en ny publik. Och den kräver perfekt hy,parajumpers rea, annars ser man bara s ut,parajumpers jacka dam, säger Linda Mehrens. Frågan är vad tryckfrihetslagstiftningen tillåter,parajumper long bear, hur långt en författare kan gå i sin konstnärliga frihet.
Gretzky kunde spela i NHL i arton och knappt f en tackling p hela tiden. Hotbrotten har ju ökat kraftigt de senaste åren och tryckfrihetslagstiftningen kan komma att prövas på allvar i och med detta. Svenskarna stimulerades,parajumper, krisen till trots,parajumpers outlet, tydligt till att arbeta av de sänkta marginalskatterna. Flertalet bekymrar sig i dag mer om att leva tjusigt och behagligt,parajumper long bear, och detta gör det så mycket enklare för makthavarna att påtvinga befolkningen Kremls sanktionerade tänkesätt och ett fullt och oreserverat stöd för parhästarna Putin-Medvedev. Men problemden förblir densamma.

U4215267 发表于 2014-8-11 09:25


结扎了就不怕了。
去搞搞吧看看;P

拍照技术真心好